ויזנ'יץ מבית שמש

האדמו"ר החדש יצא נגד הקנאים שתקפו את מאיר פרוש

האדמו"ר מויז'ניץ מבית שמש השתתף במעמד פתיחת הזמן בהיכל הכולל ותקף את הקנאים על שתקפו את מאיר פרוש במהלך פסח והצהיר כי הוא אורח רצוי בקהילה כל העת (ארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
האדמו"ר מויזנ'יץ מבית שמש (באדיבות המצלם)

כ"ק האדמו"ר מויז'ניץ מבית שמש השתתף היום (שלישי) במעמד פתיחת הזמן בהיכל הכולל בבית המדרש הגדול של החסידות בבית שמש.

במהלך דבריו, התייחס האדמו"ר לראשונה על הופעתו של סגן שר החינוך מאיר פרוש בקהילתו והתבטא כי "ר' מאיר עוזר לכל יהודי באשר הוא שם, ולכן ימשיך להיות אורח רצוי בקהילתנו, כל עת ועידן".

האדמו"ר הוסיף ואמר כי "ואף לשמחת הוואכט נאכט והברית מילה הנני מזמין אותו שיגיע לכאן ללא פחד ומורא מהמעטים המחרבים את עירנו כל עת וזמן".

התקיפה של פרוש (צילום: א.ס.)

"אני מרוצה מזה שהקהילה מתנהלת על טהרת הקודש ולא לוקחים כסף מהמדינה ונקווה שנוכל להמשיך בכך", המשיך האדמו"ר את דבריו, "מצד שני אינני מוכן שייצאו באופן אישי נגד אנשים. אפשר להתווכח עם שיטות ולא עם אנשים".

האדמו"ר התייחס לתקיפת פרוש בחול המועד בצאתו מבית המדרש של החסידות ואמר כי "היה פה סיפור בחול המועד שמאוד כאב לי שהזמנתי אדם לתפילה וביזו אותו. אני אומר בפירוש, שאין כזה דבר אצלינו להחרים אנשים. הוא עוזר לנו ואני ימשיך להזמין אותו שיגיע לכאן ללא כל מורא".

כזכור, במהלך חג הפסח האחרון, רכבו של סגן שר החינוך מאיר פרוש הותקף על ידי מאות קנאים בבית שמש, אך הצליח להיחלץ מהמקום ללא פגע.

ההתקהלות סביב רכבו של פרוש החלה בעת שסגן השר התפלל את תפילת שחרית בבית המדרש של חסידי ויז'ניץ מונסי בעיר בית שמש אצל האדמו"ר החדש. עם צאתו מבית המדרש החלו ההמונים בקריאות וצעקות נגד פרוש, שברגע האחרון הצליח להיחלץ מהמקום ללא פגע.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר