תקרית הקשקשים

המחווה המביכה של טראמפ לנשיא הצרפתי

אחרי לחיצות הידיים הארוכות, טראמפ מצא דרך חדשה להפוך את פגישותיו עם מנהיגים לוויראליות? בפגישה עם נשיא צרפת עמנואל מקרון, הסיר טראמפ קשקש מחליפת עמיתו (חדשות)

טראמפ ומקרון, היום (צילום: מתוך הטוויטר של עמנואל מקרון)

הנשיא טראמפ ידוע כנשיא בלתי צפוי שכל יום צץ לו 'שיגעון' אחר, אך לדבר הבא אף אחד לא ציפה. במסיבת עיתונאים שקיים היום (שלישי) יחד עם הנשיא הצרפתי עמנואל מקרון, הרים לפתע את ידו אל עבר דש חליפתו של נשיא צרפת וניקה קשקש שנחת על חליפתו.

בדברים שנשא טראמפ לתקשורת, התפאר בידידות העמוקה בינהם, וכמו כדי לבטא את ידידות זו, נשא טראמפ לפתע את ידו והסיר קשקש שנשר על חליפתו של מקרון בהתבטאותו כי: "אנחנו צריכים לעשות אותו מושלם, הוא באמת מושלם". נשיא צרפת עמד שם מובך ומחייך בביישנות.

צילום: מחלקת המדינה האמריקנית, טוויטר

טראמפ ידוע בדרכו שלו להעברת מסר בלתי מילולי ע"י שפת גוף האומרת "אני בעל הבית פה". באחת הפגישות עם ראש ממשלת יפן 'שינזו אבה' לחץ טראמפ את ידו של אבה למשך 19 שניות ארוכות כשראש הממשלה אינו יודע איך לסיים את האירוע המביך. בתקשורת הרבו לדווח על "איך הצליח ר"מ קנדה להימנע מלחיצת היד של טראמפ" וכן על ר"מ ישראל נתניהו שהצליח להימנע מלחיצת יד מביכה עבורו.

נשיא צרפת מבקר בימים אלו בארה"ב בכדי לדון יחד עם הנשיא טראמפ בנושא הסכם הגרעין. בפתח פגישתם, נשאו השניים כמה מילים לתקשורת. הנשיא טראמפ שיבח את היחסים החמים ששוררים בינהם והגדיר זאת כ" יחסי ידידות מיוחדים". "אדוני הנשיא" אמר טראמפ לעמיתו הצרפתי. "כולם מדברים על היחסים המיוחדים בינינו, והם צודקים, זה לא 'פייק ניוז', סוף סוף זה לא 'פייק ניוז'. באמת יש לנו יחסים חמים בינינו. אתה אדם מיוחד וחבר טוב" סיים טראמפ.

(צילום: מתוך הטוויטר של עמנואל מקרון)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר