מהפך באם המושבות

פתח תקווה: רמי גרינברג ניצח את איציק ברוורמן

לאחר ספירת מרבית הקולות עולה כי רמי גרינברג הוא ראש העיר הבא של פתח תקווה. ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר ש"ס השר אריה דרעי התקשרו לברכו על הניצחון (אקטואליה)

רמי גרינברג (באדיבות המצלם)

מהפך באם המושבות: לאחר ספירת מרבית הקולות עולה כי רמי גרינברג הוא ראש העיר הבא של פתח תקווה. ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר ש"ס השר אריה דרעי התקשרו לברכו.

גרינברג, שזכה לתמיכת תנועת ש"ס בהובלת הנגיד אייל משיח, הליכוד, יש עתיד, ישראל ביתנו ניצח את ראש העיר המכהן איציק ברוורמן, שזכה לתמיכת 'יהדות התורה'.

יו"ר ש"ס בפתח תקווה, אוריאל בוסו, אמר בראיון ב"אולפן כיכר" כי במשא ומתן "הכל יהיה על השולחן, גם המועצה הדתית". לדבריו, "עברתי עם רמי מסע נבזי בימים האחרונים, רמי מאד פגוע, אבל נצטרך לשים הכל בצד למען פתח תקווה, אני מבטיח שנדאג גם לאשכנזים בעיר".

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח בטלפון עם רמי גרינברג ובירך אותו על ניצחונו בבחירות. ראש הממשלה נתניהו אמר לגרינברג: "ברכות. יופי של ניצחון. אתה יודע שפתח תקווה מאוד יקרה לליבי כי אמי נולדה בה. היא עיר חשובה והממשלה בראשותי תמשיך לסייע לה בכל דרך".

גם יו"ר ש"ס השר אריה דרעי התקשר לראש עיריית פתח תקווה הנבחר רמי גרינברג וברך אותו על נצחונו לראשות העיר.

ממטה גרינברג נמסר כי "היום עשינו מהפך בפתח תקוה! מהפך ענק שהוא כולו של התושבים. מהפך שנעשה בזכות הפעילים, המתנדבים, התושבים וכל מי שסבב אותי בתקופה האחרונה. עברנו מסע ארוך ומאתגר, אבל יחד ידענו להתגבר על הכל.

"היום מתחיל עידן חדש בפתח תקוה. עידן של דאגה לתושב ומצוינות של העיר. עידן שבו העירייה תעבוד למען התושב ולא רק תיקח ממנו. עידן של שקיפות וטובת התושב קודם כל. אני שוב רוצה להודות לכולם, למשפחתי, לחבריי, לצוות המטה, לפעילים והכי חשוב לתושבים שהביעו בי אמון ונתנו לי את המנדט לעבוד עבורם- תודה!".


לפי הנתונים מספירת מרבית הקולות עולה כי רמי גרינברג קיבל 43.87%, איציק ברוורמן 36.19%, איתי שונשיין 10.58%, גנאדי בורשבסקי 7.75%, אורי דרשן הכהן 1.38.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר