מכונת הכביסה מריחה רע? כך תנקו אותה כמו שצריך

אנו די מהמרים שלא היה לכם מושג שיש לנקות את המכשיר שבעצמו מנקה. מזל שחג הפסח נמצא באופק וזהו הזמן האידאלי לצחצוח מכונת הכביסה שלכם, שלבטח צברה בתוכה לכלוך רב (בית וסטייל)

(צילום: שאטרסטוק)

בתוך בליל משימות משק הבית שעליכם להשלים מדי יום, אנו די מהמרים שלא ממש היה לכם מושג שיש לנקות את המכונה שבעצמה מנקה. מזל שחג הפסח נמצא באופק וזהו הזמן האידאלי לצחצוח מכונת הכביסה שלכם, שלבטח צברה בתוכה לכלוך ובעקבותיו ריח לא נעים.

כן. ככל הנראה, כל מחזורי ההשריה, שטיפה וסחיטה האלו יכולים לגרום לעובש וטחב, אשר בתורם יגרמו לבגדים "הנקיים" שלכם להסריח.

הרי לכם הפתרון לניקוי מכונות הכביסה. (אל תדאגו, פעם בחצי שנה, זו תדירות מספקת לביצוע המלאכה):

מה אתם צריכים: חומץ, סודה לשתיה ומטלית מיקרופייבר

מה עליכם לעשות: לפני שתתחילו, השתמשו במטלית הטבולה בחומץ כדי לנגב באמצעותה את אטם הגומי המצוי על החלק הקדמי של מכונת הכביסה שלכם. (אתם תהיו מופתעים כמה מים הוא יכול לצבור בין הסדקים שם.)

צעד הבא, כוונו את ההגדרות של המכונה הנאמנה שלכם למחזור הכביסה החם והארוך ביותר.

ערבבו 1/4 כוס סודה לשתיה ו-1/4 כוס מים, יחד עם חומר כביסה (אבקה או ג'ל, זה לא באמת משנה), שפכו לתוך התא הראשי שבמגירת החומרים והפעילו את המכונה. (אנו מדגישים: ללא בגדים בתוכה.)

כאשר המחזורים הראשוניים מסתיימים, שטפו את מגש חומרי הניקוי תחת זרם מים חמים, עד שהוא נקי לגמרי. תוכלו להיעזר במברשת שיניים ישנה או בקסמים, כדי להיפטר ביתר קלות משאריות לכלוך עקשניות.

לאחר מכן, השיבו אותו בחזרה למקומו, הוסיפו כוס אחת של חומץ לתא של מרכך הכביסה ותנו לפעולה הסופית להתבצע.

זהו. ניתן לברך על המוגמר. מכונת הכביסה שלכם נקיה ומבריקה, כמו חדשה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר