האם אתה יודעים אילו מזונות באמת בריאים?

96% מהאוכלוסייה האמריקאית מחפשים אחר יתרונות בריאותיים במה שהם אוכלים ושותים, לצרכי בריאות מערכת העיכול, למשל, אך פחות ממחצית מהם יכולים לזהות מזון אחד הקשור אליה (בריאות)

(צילום: שאטרסטוק)

אתם רוצים לשפר את התזונה שלכם. זה דבר טוב, אבל האם יש לכם מושג אילו מאכלים אתם צריכים לכלול בתפריט כדי לעזור לכם לצלוח את המטרה שהצבתם לעצמכם?

אם אתם כמו אמריקאים רבים, התמונה לא ממש ברורה. 96% מהאוכלוסייה מחפשים אחר יתרונות בריאותיים במה שהם אוכלים ושותים - לרוב לצרכי ירידה במשקל, בריאות מערכת העיכול, בריאות הלב ותוספת אנרגיה - אך פחות ממחצית מהם יכולים לזהות מזון או חומר מזין אחד הקשור אליהם, כך עולה מסקר חדש של המועצה הבינלאומית למידע על מזון.

לדוגמה, מקורות מזון עם חומצות שומן אומגה-3 כמו: דגי סלמון וטונה, הוכחו כמגנים על הלב שלכם. למעשה, מחקר סיני אחד מצא כי אנשים שאכלו הכי הרבה אומגה-3 היו בסיכון נמוך ב-17% למות מבעיות לב. אבל בסקר, רק 12 אחוזים מהאנשים קישרו אומגה-3 לבריאות הלב.

ובעוד רבים זיהו אנרגיה מוגברת כיתרון הבריאות הרצוי ביותר בדיאטה שלהם, פחות מ-5% הצביעו על קפאין כמועיל בעניין.

יותר מזה, פחות ממחצית מכלל האנשים שנסקרו, סברו כי שומנים לא רוויים בריאים.

סיבה אחת לכך היא כי 8 מתוך 10 אנשים אומרים שהם מצאו דעות סותרות לגבי מה נכון לאכול או ממה כדאי להימנע, מה שגורם להם לספק בבחירות המזון שלהם.

בעיה נוספת? ישנן הילות המקיפות עובדות מסוימות הקשורות בבריאות שעלולות לערפל את המידע האמיתי על האוכל, הסקר טוען. לדוגמה, כאשר מתמודדים עם שני מוצרים בעלי תוויות תזונתיות זהות, סביר להניח שהצרכנים יניחו פי ארבעה שמוצר טרי הוא בריא יותר מקפוא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר