אל תפספסו את הפופסים של טעמן

טעמן מפתיעה עם הלהיט האמריקאי מסדרת ´פופסים´, פופקורן אמריקאי משובח להכנה מהירה במיקרוגל. והכשרות? מהדרין

יוני שרעבי | כיכר השבת |

חברת 'טעמן' מממשיכה להוביל את שוק הצריכה החרדי, כשהיא מפתיעה עם הלהיט האמריקאי מסדרת 'פופסים' הפופולארית, פופקורן אמריקאי משובח להכנה מהירה במיקרוגל.

הפופקורן הידוע ביתרונותיו התזונתיים, משמש כחטיף מהיר וזמין המשדרג בקלות כל חווית אירוח. 'פופסים' של 'טעמן' עשוי מגרעיני תירס מזן מיוחד ואיכותי, המותאם במיוחד להכנה במיקרוגל, מה שגורם להתבקעות של 98% מהגרעינים.

ה'פופסים' נקיים מכל מרכיב כולסטרולי או שומן טרנס, ומבטיחים לנו מוצר של בריאות באיכות טעם בלתי מתפשרת.

הפופקורן המשובח של 'טעמן' מיוצר בטכנולוגיה חדישה ביותר תחת פיקוח תאגיד המזון האמריקאי, והוא עשוי 100 אחוז רכיבים טבעיים ומהווה מקור נהדר לסיבים תזונתיים.

סדרת הפופקורן 'פופסים' המיוצרת במפעלים נחשבים בארה"ב, מיובאת לישראל בלעדית ע"י טעמן המציגה את הסדרה החדשה הכוללת 'פופסים' בטעם טבעי, 'פופסים' בטעם טבעי- מופחת שומן- 33% פחות. מארזי הפופקורן מכילים גרגירים במרקם משובח הארוזים ב-5 שקיות ואקום נפרדות לשמירת הטריות, ומיועדות להכנה מהירה במיקרוגל בזמנים שונים.

בימים אלה מרחיבה טעמן את מגוון מוצרי האיכות, כשסדרת הפופקורן החדשה מצטרפת לסדרת החטיפים של נבחרת המצוינות והאיכות 'טעמן'.

סדרת 'פופסים' משווקת במשקל של כ-500 גרם, ומתהדרת כמו כל מוצרי "טעמן" בכשרות המהודרת של בד"צ העדה החרדית. ניתן להשיג את סדרת 'פופסים' ברשתות השיווק המובחרות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר