חדשות האוכל

אוזני המן: מאפה קלאסי או משולש בצק שאפשר למלא בכל דבר?

איך אתם מעדיפים את ה"אוזני-המן" שלכם - עם מילוי מתוק, מילוי מלוח או לעולם תשמרו אמונים לפרג הקלאסי? מאפיית ברמן משיקה סדרת אוזני המן בטעמים חדשים, כאלה שאפילו יוכלו להצטרף לשולחן סעודת הפורים שלכם, ולא כקינוח (חדשות האוכל)

כיכר אוכל | כיכר השבת |
אוזני המן. לא מה שחשבתם (צילום: מאפיית ברמן)

אוזני המן. בצק פריך ממולא פרג. כמה קלאסי, ככה טעים. אממה? במאפיית ברמן חושבים שדווקא לא יזיק לרענן את המאפה המסורתי, והשיקו סדרת אוזני המן עם טעמים חדשים, כאלה שאפילו יוכלו להצטרף לשולחן סעודת הפורים שלכם, ולא כקינוח.

אז מה תוכלו למצוא שם? אוזני המן מבצק פריך במילוי קרם שוקולד בלגי עשיר, חלבה ירושלמית איכותית, אגוזים פריכים, חלבה נוגט או תמרים ישראלים. אל דאגה, עבור השמרנים שבינינו, במדפים של ברמן יש גם אוזני המן במילוי הפרג הישן והטוב.

גרסה נוספת וחדשה, היא אוזני המן מבצק קקאו פריך שמציעה שלושה מילויים - קרם שוקולד בלגי, חלבה ירושלמית ואגוזים.

ואם זה לא מספיק, ברמן לקחו את אוזני המן שלב אחד קדימה (או אחורה, תלוי איך מסתכלים על זה), והעבירו את האוזני-המן מהקינוח למנת הפתיחה. מדובר באוזני המן מלוחים במילוי פטריות או בטטה, שיכולים להשתלב נהדר בסעודת החג.

כל האוזני המן פרווה ובכשרות בד"ץ העדה החרדית, וניתן להשיג אותן בחנויות ברמן בירושלים - בבית הדפוס 26 או בשוק מחנה יהודה (אגריפס 42) ובבני ברק, ברבי עקיבא 54.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר