עכשיו על המדפים!

תגידו, כבר יצא לכם לטעום את אסם צ'יפס החדש?

בחודשים האחרונים, אסם נסטלה נכנסה לקטגוריית חטיפי הצ'יפס והשיקה את CHIPS אסם. הסדרה כוללת ארבעה סוגים וטעמים כך שכל צרכני הצ'יפס יוכלו למצוא את החטיף המדויק עבורם (אוכל, צרכנות).

אסם CHIPS , עכשיו על המדפים! (צילום: אסם צ'יפס)

סדרת CHIPS אסם הינה סדרת חטיפי CHIPS הכוללת מגוון סוגי צ'יפס בתיבולים וצורות שונות; הצ'יפס החדש של אסם הינו במרקם קריספי במיוחד המבוסס על ניסיון וידע מהמובילים בעולם.

הסדרה כוללת כאמור ארבעה סוגים וטעמים כך שכל צרכני הצ'יפס יוכלו למצוא את החטיף המדויק עבורם. הסדרה הקלאסית כוללת: צ'יפס קלאסי - פרוסות תפוחי אדמה פריכות בטעם טבעי, צ'יפס BBQ – צ'יפס קלאסי בטעם ברביקיו מעושן, צ'יפס צ'ילי – צ'יפס קלאסי בטעם פלפל צ'ילי מעודן. לצד זאת יוצע צ'יפס Wavy – צ'יפס גלי בטעם טבעי לפריכות מקסימאלית

לפי נתוני סטורנקסט*, סגמנט הצ'יפס מהווה כ- 30% מצריכת החטיפים בישראל ומגלגל בשנה כ- 430 מיליון ₪. שיעור הצמיחה בשנים האחרונות עמד בממוצע על יותר מ-5% בשנה.

מסקר שנערך על ידי KANTAR * נמצא כי התכונה החשובה ביותר לצרכנים בחטיפי צ'יפס היא הקריספיות. לכן, בפיתוח המוצר שמה על כך אסם נסטלה דגש רב ואכן במבחני טעימה שנערכו על ידי מכון KANTAR** נמצא כי CHIPS אסם קיבל את הציון הגבוה באהדה למרקם ובפריכות בהשוואה לבנצ'מרק בקטגורית הצ'יפס בישראל.

המוצרים יושקו בכשרות בד"ץ שארית ישראל ובד"ץ מחזיקי הדת. כלל הסדרה הינה ללא סימונים אדומים.

מנכ"ל חטיבת החטיפים והמאפים, נחום זיימן: "כמובילת שוק החטיפים בישראל, אסם שוקדת כל הזמן על טיוב פורטפוליו המותגים והמוצרים, על מנת לתת מענה מיטבי לצרכני הקטגוריה. בשנה האחרונה עבדנו על פיתוח מותג צ'יפס חדש שיוכל לספק חווית טעם מצוינת וערך מוסף לצרכנים בישראל. על בסיס התוצאה הסופית של פיתוח המוצר, אנו מאמינים כי סדרת CHIPS אסם תרכוש קהל צרכנים נאמן ותתפוס נתח שוק משמעותי בסגמנט".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר