מפתיע?...

דף הפייסבוק המקדם את קורבין מופעל בידי... איש חמאס

פעיל של ארגון הטרור חמאס עומד מאחורי דף פייסבוק העושה יחסי ציבור עבור מנהיג הלייבור ג'רמי קורבין, שעלול להפוך לראש ממשלה בבחירות שייערכו בעוד יומיים בבריטניה (בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
קורבין, במסגד בבריטניה (צילום: shutterstock)

אחד מאתרי התמיכה הפופולריים ברשת של ג'רמי קורבין, המועמד שהואשם באנטישמיות ומתמודד מחרתיים על ראשות ממשלת בריטניה, מופעל על ידי פעילי חמאס מעזה ומלונדון - כך חושפת סוכנות 'תצפית'.

על פי הפרסום ב'ישראל היום', דף הפייסבוק "אנו תומכים בקורבין", המונה כ-70,000 עוקבים הופעל ונוהל בשנתיים האחרונות על ידי תושב ח'אן יונס, וליד אבו רוק, שהוגדר בפי פעילי לייבור כ"איש שלנו בעזה" והינו פעיל חמאס מוכר.

מנהלי הדף כותבים בתיאור פעילותם, כי היא אינה קשורה ישירות לקורבין או למפלגת הלייבור - למרות שהם מזמינים חברי לייבור להצטרף לקבוצה - וכי היא מהווה גוף תמיכה בקורבין ובמדיניות אותה הוא מקדם, וכן אמצעי "חינוכי בעד הסוציאליזם שקורבין מייצג".

גורמים אנונימיים ברצועת עזה מצוטטים ב'תצפית' כמי שמאשרים כי אבו רוק מקבל הוראות ישירות מצמרת חמאס וכי הוא מאנשי מערך התעמולה של הארגון באנגלית.

בנוסף, אבו רוק עובד כיום עבור כלי תקשורת המזוהים עם 'האחים המוסלמים', ביניהם 'ממו-מוניטור' - גוף שארגן מספר כנסים בהם השתתפו פעילי טרור פלסטיניים לצד ג'רמי קורבין בעצמו.

כזכור, קורבין שיבח בעבר את ארגון הטרור חמאס, כינה אותו "ארגון הפועל למען שלום וצדק חברתי" ואף הזמין את נציגיו בשנת 2006 לאירוע בפרלמנט הבריטי לצד "החברים שלנו מחיזבאללה".

חמאס מכיר בכך, ובחודש מאי האחרון שיבח את "עמדותיו המוסריות והפוליטיות" של קורבין, משום שהתחייב להכיר במדינת פלסטין מיד לאחר בחירתו האפשרית לראשות ממשלת בריטניה וקרא להפסיק את קשרי הסחר בין אירופה לבין ישראל ולהטיל עליה עיצומים כלכליים.

מחרתיים, כאמור, מתמודד מנהיג מפלגת הלייבור על תפקיד ראש ממשלת בריטניה, וגורם לדאגה עמוקה בקהילות היהודיות במדינה, שתולים תקוותם בסקרים המורים כעת על יתרון ניכר ליריבו, ראש הממשלה הנוכחי בוריס ג'ונסון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר