לפני האירוע

הרשות הפלסטינית מסיתה לרצח כדי לעצור את 'פורום השואה'

מנהיגי מדינות העולם יגיעו השבוע לישראל לאירוע המרכזי לציון יום השנה ה-75 לשחרור מחנה אושוויץ-בירקנאו, וברשות הפלסטינית קוראים: "גופה אחת תבטל את הטקס" (אקטואלי)

יד ושם. תמונת ארכיון (צילום: Hadas Parush/Flash90)

"ירייה אחת תשבש את הטקס, וגופה אחת תבטל את הטקס" - כך נכתב בעיתון הרשמי של הרשות הפלסטינית, לקראת הכנס של פורום השואה השבוע בישראל.

בהמשך השבוע ינחתו בישראל יותר מארבעים מנהיגים מהעולם על מנת לציין את יום השנה ה-75 לשחרור מחנה אושוויץ-בירקנאו, במסגרת פורום השואה הבינלאומי, תחת הכותרת "זוכרים את השואה, נלחמים באנטישמיות"

איתמר מרכוס חושף ב"מבט לתקשורת פלסטינית" כי העיתון הרשמי של הרש"פ פרסם אתמול מאמר דעה שקורא ישירות לבצע רצח בכדי להרוס את הטקס הבינלאומי.

כותב הטור יחיא רבאח מתח ביקורת על הקהיליה הבינלאומית כי היא מכירה בכך ששואת היהודים היא "נוראית", בזמן שהיא מקבלת את שואת העם הפלסטיני על ידי היהודים, כלשונו.

(צילום: מתוך הטוויטר של שר החוץ, ישראל כץ)

בטורו בעיתון אל-חיאת אל-ג'דידה כתב: "ישראל התנערה מכל דבר, מהחוק הבינלאומי, מהחוק הבינלאומי ההומניטרי, מהחלטות הגופים הבינלאומיים ומפתיחת החקירה בבית הדין הפלילי הבינלאומי".

"יתרה מזאת, היא מתכוננת עכשיו במלוא המרץ לערוך טקס לשואה בירושלים הכבושה, והיא רגילה שהעולם משתתף איתה בטקס זה, שכן השואה של היהודים היא נוראית, אך השואה הפלסטינית שעדיין מתקיימת על ידי ישראל היא קלת ערך, יפה, מרהיבה, טובה".

הוא המשיך להסית: "כמובן שהפלסטינים לעולם לא יקבלו את המשוואה הזו, ויש להניח שהם יתעמתו עם עריכת הטקס בירושלים עצמה, משום שזו ירושלים שלהם, על אפו ועל חמתו של טראמפ אשר נתן אותה לישראל במסגרת עסקת המאה המטונפת".

בקריאה מפורשת לרצח, שכאמור נחשפה על ידי איתמר מרכוס ב"מבט לתקשורת פלסטינית" המשיך כי "ירייה אחת תשבש את הטקס וגופה אחת תבטל את הטקס".

"למרות עליבותם של הערבים, ואי-שביעות רצונם ממה שקורה, הם מסוגלים, ולו לדקה אחת, לא ללכת בעקבות ישראל ואמריקה שקובעות להם מיהם אויביהם ומי הם חבריהם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר