הקורונה הורגת

ראש ישיבות גור בארה"ב: הרה"ח רבי דוד אולבסקי זצ"ל

אבל כבד בחסידות גור עם היוודע פטירתו של ראש ישיבות גור בארצות הברית, הגאון החסיד רבי דוד אולבסקי זצ"ל, לאחר שנדבק בנגיף הקורונה בשבועות האחרונים (חסידים, קורונה)

שימי שפר | כיכר השבת |
המנוח ז"ל נואם לצד הרבי מגור (צילום: ללא קרדיט)

אבל כבד בחסידות גור עם היוודע פטירתו במהלך הלילה (ראשון) של ראש ישיבות גור בארצות הברית, הגאון החסיד רבי דוד אולבסקי זצ"ל, לאחר שנדבק בנגיף הקורונה בשבועות האחרונים.

המנוח היה מחשובי החסידים ואף כיהן במשך שנים רבות בתפקיד ראש ישיבות גור בארה"ב, מעמודי התווך של הקהילה בארה"ב, ואחד האנשים הקרובים מאד לאדמו"ר מגור.

לפני כשנה וחצי בזמן ביקורו של האדמו"ר בארה"ב, כובד רבי דוד ז"ל לשאת דברים בנוכחות הרבי בכינוס מיוחד שהתקיים, ובחג הפורים האחרון עוד השתתף המנוח בסעודת פורים חגיגית בארה"ב, וזמן קצר לאחר מכן נדבק בנגיף הקטלני ואושפז בבית החולים.

אחד ממכריו מספר ל'כיכר השבת' כי המנוח היה איש הקשר של אדמו"רי גור לאורך השנים בכל מה שקשור לקהילת חסידי גור בארה"ב, וכי בני הקהילה שבורים ועצובים מאד לאחר שנודע להם על הטרגדיה.

עוד הוא מספר כי בימים האחרונים חל שיפור משמעותי במצבו, ובערב שבת אף העבירו את המנוח למחלקה רגילה, אך לפתע מצבו החל להידרדר, ולאחר פעולות החייאה מושכות, נאלצו הרופאים בבית החולים לקבוע את פטירתו למגינת ליבם של בני המשפחה.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר