ערב ההשקה לתחנת הרדיו החדשה 'קול פליי' • צפו בגלריה

במוצ"ש האחרון נחשף שמה של תחנת הרדיו המוזיקלית החרדית החדשה "קול פליי" באירוע מיוחד עם מיטב הזמרים החסידיים מלווים במנהל המוזיקלי של התחנה, יואלי דיקמן (מוזיקה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ)

מוצ"ש פרשת בהר-בחוקותי, זה קרה. שמה של התחנה החדשה : 'קול פליי'. נחשף יחד עם הסלוגן של הערוץ: "קול פליי - תמיד צעיר". המנהל המוזיקאי והתוכן של הערוץ – המעבד והמנצח יואלי דיקמן, אחראי ומנהל ההפקה הוא צביקה כהן. משה דאודי יהיה המנהל הטכני של קול פליי וגבי כץ יהיה העורך הראשי של התחנה.

מנכ"ל קול ברמה, עו"ד אריאל דרעי, חשף את לוח השידורים של התחנה: ניר קפטן יהיה שם בשעה 7.00 בבוקר. ב-8.00-10.00 הזמר אבי מילר יהיה על הפליי. ב-12:00-14:00 יהיה על הפליי גבי כץ.

מאסטרו יואלי דיקמן, שאך בשבוע שעבר התבשרנו שמפסיק לשדר את תכניתו הקבועה 'תו השעה' ברדיו קול ברמה, יחל לשדר תכנית יומית בשעות 14:00-16:00 ברדיו קול פליי, תחת השם 'מאסטר פליי'.

ב-16.00-18.00 ישדר עמירם בן לולו את תכנית המבוקשים. בשעה 18:00 גדול השדרנים והמגישים מארה"ב נחום סיגל בתכנית מיוחדת לקול פליי. ובכל לילה מ- 22.00 ועד חצות מאחורי המיקרופון יוסי אייזנטל, מוותיקי השדרנים בעולם הרדיו.
ביום שישי ינעימו את זמנם של המאזינים האחים אריק ועמירן דביר ובשעה 14:00 בצהריים החזן יוסי שוורץ. ועוד נכונו הפתעות נוספות.

במהלך הערב עלו על הבמה בזה אחר זה מיטב אומני המוזיקה החסידית ששרו את מיטב להיטיהם.

בבורסת השמות נמצא בין היתר את להקת 'אוף שימחעס' המיתולוגית, דודי פלדמן ושרוליק ליפשיץ, שמחה פרידמן, רולי דיקמן, אבי אילסון, פיני איינהורן, ילד הפלא מוטי גרינבוים ששר יחד עם מאסטרו יואלי דיקמן את הלהיט המשותף 'שעת רחמים', הפייטן משה דואק, אבי מילר, החזן והזמר יוסי שוורץ, ארי היל, ישראל פרנס ואודי אולמן, ואריק דביר שחשף על הבמה שיר חדש ועוד ועוד.

זאת תחנת הרדיו החרדית הרביעית בישראל: קול חי, קול חי מיוזיק (מבית קול חי), קול ברמה וכעת קול פליי מבית קול ברמה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר