זה לא הגיל, זה התרגיל: כך תתלבשי אם את בת 40+

אתן במקום די נהדר בחיים וסביר להניח שכבר גיבשתן סגנון אישי, אז עכשיו נותר לכן רק לקבל החלטות סטיילינג שיבטיחו שתמיד תראו מיליון דולר. הנה כמה טיפים שיסייעו לכן (אופנה)

יעל קלצקין | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

הגעתן לעשור החמישי של חייכן ומבחינה אפנתית, אתן במקום די נהדר. סביר להניח שכבר גיבשתן סגנון אישי, אז עכשיו נותר לכן רק לקבל החלטות סטיילינג שיבטיחו שלעולם לא תראו פחות ממאה (אחוזים, לא שנים). הנה חמישה טיפים שכדאי לכן לזכור בכל פעם שאתן מתלבשות:

1. אל תוותרו על עקבים

כן, זה מפתה לזנוח את הסטילטוס לטובת נעליים שטוחות ונעלי ספורט או גרוע מכך... קרוקס. אך יש דרך אמצע: עקבים נמוכים שקל לצעוד איתם, בגובה של שניים או שלושה סנטימטרים (אנחנו אוהבות סנדלי עקב פשוטים). הם נוחים להפליא, יציבים ולא ישאירו אתכן עם רגליים כואבות ותשושות.

2. השקיעו באביזרים

אתן נשים בוגרות. זה אומר שמגיע לכן תיק ש-1) לא תתביישו לסחוב אותו ו-2) הוא יגרוף לפחות שתי מחמאות בכל פעם שתישאו אותו. לעולם לא תתחרטו על קניית תיק קלאסי יוקרתי בסגנון על זמני. מילה שלנו.

3. רכשו יותר פריטים חלקים ופחות מודפסים

לא, אנחנו לא אומרות שעליכן לזרוק כל חולצה פרחונית שיש לכן בבית, אבל באופן כללי, קל יותר להיראות אלגנטי ומכובד במערכת לבוש ניטרלית. בנוסף, אאוטפיטים בצבעי בז', לבן, חום, כחול ושחור קלים יותר לאבזור וללבישה מחדש במספר רב של דרכים.

4. מצאו חייט טוב

עכשיו, כשאתן יודעות מה נראה נהדר עליכן, מצאו מישהו שאתן סומכות עליו שיקח את הגרדרובה שלכן לשלב הבא. קיצור בלייזר אפילו בחצי סנטימטר עשוי לחולל הבדל עצום.

5. בחרו בתכשיטי זהב

נטשו תכשיטים מזויפים, היפטרו מערימת הטבעות המוכתמת שנחה במגירה שלכן והתעדכנו בתכשיטי זהב. אתן לא צריכות לשבור תכנית חיסכון בגלל הטעם החדש והמשודרג שלכן בעגילים, טבעות, צמידים ושרשראות. חפשו מותגי תכשיטים ישירים לצרכן שידועים בייצור עדיים באיכות גבוהה, במחירים שאתן יכולות להרשות לעצמכן.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית