אבל בבית וגן

"פירוש חי"; הגאון רבי משה חיים פרוש זצ"ל

אבל כבד בשכונת בית וגן בירושלים לאחר שהבוקר (רביעי) נפטר הגאון רבי משה חיים פרוש זצ"ל, בעל המחבר של 'פירוש חי' על מסכתות הש"ס, והוא בן 79 בפטירתו (דיין האמת)

שימי שפר | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

אבל כבד בשכונת בית וגן בירושלים לאחר שהבוקר (רביעי) נפטר הגאון רבי משה חיים פרוש זצ"ל, בעל המחבר 'פירוש חי' על מסכתות הש"ס.

רבי משה חיים זצ"ל נולד לאביו רבי מרדכי פרוש ז"ל, מאנשי ירושלים המוכרים ומבעלי החסד המפורסמים שבה, ובמשך שנותיו השקיע רבות במפעל חייו - ציורים על שלל מסכתות הש"ס אותם צייר לטובת אלו שרצו להבין את הנלמד בצורה טובה יותר, או בעקיפין עבור אלו שהתקשו בהבנת הנלמד.

המנוח היה מוכר מאד כאדם גאון בתורה ובהלכה שהיה מקפיד ללמוד ברציפות במשך רוב שעות היום, אדם שהיה בקיא בכל מכמוני התורה וההלכה.

לפני כמה שבועות המנוח חש ברע והוא פונה לבית החולים שם התגלה כי הוא סובל מקריש דם בראשו. לאחר שמצבו השתפר הוא שוחרר למנוחה בבית בנו בעיר מודיעין עילית, שם התמוטט הלילה, ולאחר פעולות מצילות חיים של כונני ההצלה הם נאלצו לקבוע את פטירתו למגינת לבם של בני המשפחה כשהוא בן 79.

בפטירתו הותיר אחריו רבי משה חיים, חמישה ילדים, בעלי משפחות לתפארת ההולכים בדרך התורה. הלווייתו תצא בשעה 14:00 מביתו שבבית וגן להר המנוחות, שם יטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר