נראה שיתו"פ

כשחנן בן ארי איתגר את אברהם פריד • צפו

חנן בן ארי ערך הערב פינת שאלות תשובות באינסטגרם, שם הוא נשאל בן היתר: "מה דעתו על אברהם פריד?", בתשובה לשאלה - נולד אתגר עבור גדול הזמר החסידי • צפו (ברנז'ה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
חנן בן ארי (צילום: מתוך האינסטגרם)

הזמר הדתי והזמר החסידי בדרך לשיתוף פעולה: הזמר והיוצר חנן בן ארי ערך הערב (רביעי) פינת שאלות תשובות עם עשרות אלפי העוקבים שלו באינסטגרם, הוא נשאל בן היתר: "מה דעתו על אברהם פריד?", בתשובה לכך - נולד אתגר עבור פריד.

בתחילה סיפר בן ארי כי הוא גדל על המוזיקה של פריד: "אברהם פריד הוא זמר ענק ומרגש בטירוף שגדלתי עליו כל הילדות שלי, לא צריך להיות חובש כיפה בשביל להבין כמה הוא ענק ואחד בדור".

"כשכתבתי והלחנתי את השיר האחרון שלי 'שבורי לב', חשבתי וחלמתי שאברהם פריד ישיר אותו, ממש דימיינתי אותו בראש שלי", סיפר בן ארי לעוקביו ופנה לפריד באתגר: "רבי אברמל'ה היקר, אתה בטח בניו יורק עכשיו. אני רוצה לאתגר אותך כאן מארץ הקודש ולבקש ממך לעשות ביצוע משלך לשיר 'שבורי לב', עם הקול העוצמתי והמרגש שלך, זה יהיה מרגש, כבוד וחלום בשבילי".

התגובה של פריד לבן ארי

אברהם פריד לא נשאר אדיש לאתגר של בן ארי והגיב בפייסבוק: "כשחנן בן ארי מאתגר, אני בהחלט שוקל את העניין:)".

יובל סטופל, שמייצג את אברהם פריד, אומר ל'כיכר השבת': "פריד התלהב מההצעה וכנראה בקרוב יקליט את השיר. אני אמור לנסוע אליו במוצאי שבת ולהתחיל לעבוד איתו על זה".

בינתיים, אברהם פריד הגיב בסרטון לבן ארי ואמר: "אני לא מאמין איזה בקשה קיבלתי היום מידידי חנן בן ארי. חנן היקר מה אתה חושב אני ישאיר אותך עם לב שבור חלילה? ממש לא! תתכונן!".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר