פרופ' מהרווארד: זו כמות הצ'יפס שמותר לאכול בכל פעם

לאחרונה נכתב בניו יורק טיימס שפרופסור מאוניברסיטת הרווארד היוקרתית, גורס כי גודל האריזה של צ'יפס אמור להכיל שישה טוגנים יחידים, שזה בערך כלום, בואו נודה. למה? לא בגלל השמן (בריאות)

אביטל לוי | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

הרבה זמן לא שמענו ידיעה חדשותית כל כך מרגיזה וכל כך מקוממת, עד שאנחנו מרגישים צורך לקחת רגע כדי לעבד את האינפורמציה הזאת. טוב, אוקיי, אנחנו אולי קצת מגזימים, אבל בכל הנוגע לצ'יפס - המאכל האהוב עלינו, כל פיסת מידע היא קריטית עבורנו.

אז מה הסיפור? לאחרונה נכתב בניו יורק טיימס שפרופסור מאוניברסיטת הרווארד היוקרתית, גורס כי גודל האריזה של צ'יפס אמור להכיל... חכו לזה... שישה. שישה טוגנים יחידים ובודדים. מספר אחד אחרי חמש ואחד לפני שבע.

אריק רים, פרופסור במחלקות לאפידמיולוגיה ותזונה בבית הספר לבריאות הציבור באוניברסיטת הרווארד, קרא לתפוחי אדמה "פצצות עמילן" והציע את משנתו איך לצמצם את צריכת המטוגנים שלכם: "אני חושב שזה יהיה נחמד אם הארוחה שלכם תבוא עם סלט צד ושש פיסות צ'יפס בלבד". (כנראה המילה" נחמד" מתפרשת באופן שונה אצל אנשים אחרים.)

כולנו בעד שליטה במנות ומתינות, אבל ההגבלה המשמעותית הזו לצריכת תפוחי האדמה שלנו היא קצת קשה לעיכול.

אנחנו כנראה לא הולכים לאמץ את הכלל של שישה טוגנים, אבל אנחנו בהחלט נחשוב פעמיים על סיום של כל אחד מהטוגנים, בפעם הבאה שנהיה ממש רעבים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר