שימו לב: שתיית טקילה יכולה לעזור לכם לרדת במשקל

הורגלנו לחשוב שמשקאות אלכוהוליים מכילים לא מעט קלוריות ולכן נמנענו מצריכה שלהם. ובכן, שימו לב, מחקר מרתק מצא שהטקילה המצויה בהם יכולה לעזור להרזיה. איך בדיוק? המשיכו לקרוא (בריאות)

אביטל לוי | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

אנחנו לא מחדשים לכם: מרגריטות בפרט וקוקטיילים בכלל הם טעימים ומהנים, שהרי "יין ישמח לבב אנוש". (והנה גם מתכון להוכחה). אבל תמיד הורגלנו לחשוב שמשקאות אלכוהוליים מכילים לא מעט קלוריות ולכן נמנענו מצריכה שלהם (אתם יודעים, קלוריות של אוכל, בשונה משתיה, לפחות שוות את נקיפות המצפון שבאות לאחר זלילה חסרת מעצורים). ובכן, שימו לב, הטקילה שמצויה בהם יכולה לעזור להרזיה.

כן כן. על פי האגודה האמריקנית לכימיה, שמצאה שסוכרים הנקראים "agavins", המצויים בצמח האגבה ומשמשים לייצור טקילה, יכולים לעזור בהורדת רמת הסוכר בדם וחכו, זה רק קצה המזלג (סליחה, היינו חייבים).

אגב, זהו צמח האגבה

במחקר, נמצא כי עכברים שנצמדו לתפריט סטנדרטי ושתו מים שהכילו אגווינים, אכלו בסופו של דבר פחות, בסך הכל - והיו להם רמות סוכר נמוכות יותר בהשוואה לעכברים שלא צרכו אגווינים. המחקר גילה גם שגופם של העכברים שהוזנו באגווינים יצר הורמון בשם GLP-1, ששומר על הקיבה מלאה במשך זמן רב יותר ומייצר אינסולין. כלומר, אגווינים יכולים להועיל לאנשים עם סוכרת מסוג 2.

אוקיי, מבחינתנו אפשר לסגור את השבוע הזה, גם כדי לשתות אבל גם כי אין לו דרך להשתפר אחרי החדשות המשמחות הללו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר