מונע סרטן

זאת הסיבה שכדאי לכם לאכול 'זנגביל'

קשה למצוא שורש בריא כל כך כמו הזנגביל - ג'ינג'ר, ולא מעט סגולות רפואיות נכרכו בשמו. הכירו את סגולותיו של הג'ינג'ר ושלושה דרכים שיסייעו לכם להוסיף אותו למזון שלכם (בריאות)

דוד הכהן | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

מחקרים רבים הוכיחו כי לזנגביל, או כפי שהוא מכונה - ג'ינג'ר, יש יתרונות רבים: הוא מרפא כאבי בטן, צינון, פותר בעיות של כאבי מפרקים, מונע סוכרת, ומחקרים רבים אף הוכיחו כי הוא מונע סוגים רבים של סרטן. בחלק מהמקרים אף הוכח כי הג'ינגר יכול לסייע בהמסה של השומן הבטני - כשהוא משמש כחומר אנטי דלקתי ובכך מונע היווצרות של שומן בטני הנגרם מהיווצרות דלקת במקום.

אז השתכנעתם שאתם רוצים להוסיף את הג'ינגר לתפריט שלכם, החלטתם להוסיף את המאכל הבריא הזה לתפריט היומי שלכם, ואולי אפילו הלכתם לירקן וקניתם כמות הגונה של ג'ינג'ר - האם אתם יודעים כיצד להשתמש בו?

קבלו 3 דרכים יעילות שיסייעו לכם לצרוך אותו בכל יום, ולשפר את רמת הבריאות שלכם:

1. תה ג'ינג' - גרדו שורש ג'ינג'ר בפומפייה, מלאו כרבע מהכוס בג'ינגר המגורד, הוסיפו מים רותחים ובחשו היטב. תוכלו להוסיף דבש בכדי למתק את התה או פרי הנזיר, וכן תוכלו להוסיף כ-8 עלי תימין.

2. זנגביל מסוכר - תוכלו לרכוש בחנויות תבלינים או בחנויות טבע זנגביל מסוכר (עדיף כמובן להשתמש ב"מופחת סוכר"), ולהוסיף אותו לסלט ירקות משובח. הג'ינג'ר יעשיר את טעמו של הסלט ובמקביל תצרכו שורש שישפר את הבריאות שלכם לעין ערוך.

3. מרקים ותבשילים - תוכלו להוסיף מעט ג'ינג'ר למרקים והטעם של המרק יהיה חזק בהרבה (בעיקר מזרחיים והודים), תוכלו להוסיף אותו לתבשילים עם תיבול חזק. כמו כן תוכלו להוסיף אותו למרקי עוף, לתבשילי עוף, דגים ובשר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר