בעקבות עדויות קשות

משי זהב לוקח פסק זמן מארגון זק"א ומוותר על פרס ישראל

יממה לאחר פרסום התחקיר הקשה נגדו, יהודה משי זהב הודיע הצהריים כי החליט לוותר על פרס ישראל. כמו כן, הודיע על פסק זמן מתפקיד יו"ר זק"א • המשטרה פתחה בבדיקת הטענות (חדשות)

יהודה משי זהב (צילום: כיכר השבת)

המשטרה פתחה בבדיקת טענות קשות שנחשפו אמש (חמישי) בתחקיר 'הארץ' נגד יו"ר זק"א יהודה משי זהב. בתחקיר הובאו עדויות של שישה קורבנות שהותקפו לכאורה על ידי משי זהב.

מאז פרסום התחקיר של אהרן רבינוביץ ושירה אלק ב'הארץ', עלו דרישות מצד אישי ציבור כי שר החינוך, יואב גלנט, יבטל את הענקת פרס ישראל למשי זהב. בשעה האחרונה הודיע משי זהב כי בחר לוותר על הפרס.

כמו כן, הודיע משי זהב כי החליט להשעות עצמו מתפקיד יו"ר זק"א. באגרת למתנדבים כתב: "הסיטואציה אליה נקלעתי מחייבת אותי בכורח הנסיבות ליטול פסק זמן מתפקידי בארגון עד להסרת העננה".

יהודה משי זהב באולפן 'כיכר השבת'

משי זהב מסר בתגובה: "קיבלתי את הפנייה מעיתון 'הארץ' לראשונה היום בצהריים. הפנייה שהופנתה אליי כללה טענות סתומות ואנונימיות ההולכות עשרות שנים אחורה. אבהיר מיד, כי אין שחר לדברים. מאז היוודע דבר זכייתי בפרס ישראל הייתי מוקד לאיומים טלפונים שונים. לאחר פטירת הוריי טלפנו אליי והביעו שמחה על מותם. ירקו עליי כשעברתי ברחוב.

"נשלחו אליי הודעות איומים. לדאבוני זהו חלק מהמחיר שאני משלם על הדרך שבה בחרתי. פרסום הכתבה הוא ניסיון 'לחסל חשבון' עמי, ולצערי גם לחסל אותי. ככל שכוחותיי יעמדו לי, אמשיך לשרת את עם ישראל ואת מדינת ישראל כפי שעשיתי כל חיי".

יצוין, כי ראשי ארגון 'זק"א תל אביב' ביקשו לבדל עצמם מזק"א של משי זהב, ובהודעה שהופצה למתנדבים כתבו: "אנו מוצאים לנכון להבהיר, כי אנו ממשיכים בפעילות הקודש של 'חסד של אמת', טיפול בכבוד המת בכל אירוע נדרש וסיוע למשפחות האבלות וכן בפעילות האדירה הנעשית בנושא הקורונה, בשיתוף משרד הביטחון ומשרד הבריאות וקופות החולים וטיפול במשפחות נפגעות הטרור - ללא שום שינוי".

"אנו נמשיך בפעילות הקודש ומעשי החסד למען כלל ישראל, בשמירת על כבוד המת בכל מקום ואתר, בכל עת ובכל שעה", הוסיפו בארגון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר