"לא רוצים לשרת"

האמירתים זועמים: נתניהו משתמש בנו לקמפיין

גורמים בממשל אבו דאבי זועמים על כך שנתניהו עושה בהם שימוש - כחלק מקמפיין הבחירות של הליכוד ומבהירים כי אין להם כל עניין בנתניהו, אלא אך ורק במדינת ישראל (חדשות)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
נתניהו ויורש העצר האמירתי בן זאיד (צילום: משרד החוץ האמריקני, לשכת רה"מ)

בסוף השבוע שעבר כתב ראש הממשלה נתניהו בחשבונות שלו ברשתות החברתיות, כי סיכם עם יורש העצר של איחוד האמירויות בן זאיד על השקעה של מיליארד דולר במדינת ישראל, בעקבות כך נוצר זעם באיחוד האמירויות.

"סיכמתי עם מנהיג איחוד האמירויות, השייח׳ בן זאיד, על השקעת ענק של 10 מיליארד דולר במדינת ישראל. חוזרים לחיים - קודם חיסונים, עכשיו הכלכלה!", כתב נתניהו בשבוע שעבר.

על פי הדיווח הערב (רביעי) ב'החדשות', גורמים בממשל אבו דאבי זועמים על כך שנתניהו עושה בהם שימוש כחלק מקמפיין הבחירות שלו.

"נתניהו עירב באופן אישי את שמו של בן זאיד בקמפיין, למרות שאנו לא רוצים להיות מעורבים כלל במערכת הפוליטית הישראלית", אמרו באבו דאבי.

לפי הדיווח, באיחוד האמירויות היו מופתעים לראות את ההכרזה של נתניהו על ההשקעה הכספית של כ-40 מיליארד שקלים, והבהירו כי המגעים על ההשקעות לישראל נמצאים רק בשלב ראשוני ביותר.

לדבריהם, הקשרים של איחוד האמירויות הם רק מול מדינת ישראל ולא מול פוליטיקאי באשר הוא והם לא רוצים לשרת אף צד במערכת הפוליטית בישראל ולא להיות מעורבים במערכת הבחירות של נתניהו.

מוקדם יותר היום דווח בגלי צה"ל, כי מתקיים ניסיון לתאם מחדש את הפגישה עם השייח' מוחמד בן זאיד, שבוטלה בשבוע שעבר בעקבות המתיחות עם ירדן, שמנעה את הטיסה מעל שמיה. אך בריאיון שהעניק נתניהו מיד לאחר הפרסום, לרדיו גלי ישראל הבהיר שלא ייסע: "צפויים עוד 4 הסכמים היסטוריים שנמצאים מעבר לפינה ואני מתכוון להביא. אני לא נוסע לאבו דאבי לפני הבחירות, אני אגיע לשם בהמשך, אבל יש עוד 4 מדינות ערביות שמחכות להסכמי שלום אתנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר