ללא נפגעים

ניסיון פיגוע ירי הסתיים בחיסול שני מחבלים ופציעת נוסף

פיגוע ירי באמצעות שלושה מחבלים חמושים בנשק לעבר עמדת השמירה של מוצב סאלם בשומרון. הכוח במקום חיסל שני מחבלים, מחבל נוסף נפגע מירי החיילים ומצבו מוגדר כקשה (צבא וביטחון)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: על פי סעיף 27א. וידאו: באדיבות יוסי בר לב, 'אנשי הדממה')

פיגוע ירי באמצעות שלושה מחבלים חמושים בנשקים חמים מסוג תת מקלע קרלו וגם בסכינים, לעבר עמדת השמירה של מוצב סאלם בשומרון. הכוח במקום חיסל שני מחבלים באופן מיידי, מחבל נוסף נפגע מירי החיילים ומצבו מוגדר אנוש.

בחסדי שמים אין נפגעים בקרב החיילים במקום ונראה כי התגובה המהירה שלהם הביאה לסיומו של האירוע בצורה הטובה ביותר.

מדובר באירוע חריג בו מחבלים תוקפים לאור יום עם כלי נשק חמים עמדת צה"ל, מה שיכול ללמד על עלייה בתעוזה של המחבלים בשטחי יו"ש.

מדוברות המשטרה נמסר: "מוקדם יותר היום, שלושה מחבלים חמושים בנשקים מסוג קרלו פתחו באש לעבר שער הבסיס של מג"ב בסאלם. בתגובה נחושה ומקצועית, לוחמי מג"ב שהיו במקום יחד עם חייל צה"ל ירו לעברם וניטרלו את שלושתם".

"בבדיקה של חבלן מג"ב בזירה נתפסו שלושת הנשקים, על כל מחבל נתפסה סכין ועל אחד מהמחבלים היו כדורים בתפזורת. גורמי הרפואה קבעו את מותם של שני מחבלים, מחבל אחד קיבל טיפול רפואי ראשוני מלוחמי מג"ב ופונה במצב אנוש (עפ"י גורמי הרפואה) לבית החולים העמק. זהות המחבלים עדיין בבדיקה של גורמי הביטחון".

כזכור, ביום ראשון בוצע פיגוע טרור בצומת תפוח, מתוך רכב חולף בו נרצח בחור הישיבה יהודה גאוטה בן ה-19 ונפצעו עוד שניים מחבריו.

תמונה זו מופצת ברשתות החברתיות וניסיונותינו לאתר את בעל זכויות היוצרים לא צלחו. אם זהות הצלם ידועה לכם הודיעו לנו בדוא''ל desk@kikar.co.il. השימוש בתמונה נעשה בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים, התשס''ח-2007

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר