גם טעים וגם כשר למהדרין

המשקה שתופס מקום של כבוד בליל הסדר

בחג נשתה ארבע כוסות יין ונערוך את סימני הקערה ברוב פאר והדר. יהיו מגוון מאכלים טעימים כאשר שתיה היא חלק בלתי נפרד מהחגיגה • אז מה שותים חוץ מארבע כוסות? (צרכנות)

מרענן - משאיר אתכם ערים עד סוף הסדר (צילום: יח"צ)

בחג הפסח הקרב ובא נערוך את שולחן החג במיטב מערכות האוכל היוקרתיות, נשתה ארבע כוסות יין ונערוך את סימני הקערה ברוב פאר והדר. לאחר קריאת סדר ההגדה יגיע שולחן עורך ועל שולחנות בית ישראל יעלו מגוון מאכלים טעימים עליהם עמלות זמן רב טרם התקדש החג. כאשר שתיה היא חלק בלתי נפרד מהחגיגה.

להשלמה חגיגית של שולחן העורך שלכם, תיהנו השנה ממגוון משקאות ללא סוכר של המותג האהוב והמוכר, שמאפשר לכם גם בחג הפסח להמשיך לשתות משקאות Schweppes כשרים לפסח למהדרין, בהשגחת בד"ץ מהדרין הרב רובין ובהשגחת הרבנות הראשית רחובות, מהם אפשר לשתות ולשתות כל החג מבלי להפסיק. משקאות טעימים, קרים ומרעננים וכל התענוג הזה ללא סוכר כלל!

אז מה הטעם שלכם? ל-Schweppes סדרת משקאות ללא סוכר במגוון טעמים: מוחיטו, תפוח נו שוגר, מי טוניק, סודה, סודה לימון וסודה נענע ליים.

האם ידעתם שהסיפור של Schweppes התחיל לפני 230 שנים! כאשר בחור עם חזון התוודע לתגליות על גזים, חמצן, ומה קורה כשהם פוגשים במים. מאז ועד היום Schweppes היא הבחירה הראשונה והטבעית של כל בית בישראל, עם משקאות במגוון טעמים, שמשדרגים כל ארוחה והופכים אותה להרבה יותר שמחה.

בחג הפסח הקרוב כולנו נהנים ממגוון משקאות Schweppes ללא סוכר, בהשגחת בד"ץ מהדרין הרב רובין ובהשגחת הרבנות הראשית רחובות, ונהנים כפול.

בברכת חג שמח לכל בית ישראל

*שוופס ללא סוכר בטעמים אננס ולימונייד כשרים לפסח לאוכלי קטניות בלבד

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר