וְהָיוּ עֵינֶיךָ רֹאוֹת

השוויגער מתערבת? זו הוראת מרן הגר"ח קנייבסקי • צפו

בסרטון וידאו נדיר שמתפרסם לראשונה ב'כיכר השבת' נראה מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי נשאל שלוש שאלות בענייני שידוכין ונישואין • הגר"ח סיפר: איזה שידוך אביו לא רצה לשמוע? (חרדי)

(צילום: באדיבות המצלם)

בסרטון וידאו נדיר, שמתפרסם לראשונה ב 'כיכר השבת', נראה מרן שר התורה, הגאון רבי חיים קנייבסקי, משיב על שלוש שאלות שונות, בענייני שידוכין ונישואין

התיעודים הנדירים האחרונים >>

בסרטון המיוחד שצולם לפני מספר שנים, נראה תלמידו ומקורבו הגדול, הרה"ג רבי אורי טיגר, מציג בפני מרן שר התורה את השאלות, בהם שאלה על שוויגער שמתערבת, ומרן הגר"ח מספר - איזה שידוך אביו, מרן הסטייפלער זיע"א, לא רצה לשמוע?

התמלול המלא

א

הרב טיגר: "עוד שאלה, יש שידוך, שתי אמהות, האמא של הבחור והאמא של הבחורה, אחת מהן נקראת שרה רבקה ואחת מהן נקראת רבקה חוה, ולשניהן קוראים רבקי.

מרן הגר"ח קנייבסקי: "לא טוב".

ב

מרן הגר"ח קנייבסקי: "לא צריך שידוכים שרוצים רק כסף; לאבא היו מציעים לו שידוך של גביר הוא לא רצה לשמוע - סי איז גיווען די גרעסטע חיסרון וואס איז דא [=זה היה חיסרון הכי גדול שיש]".

ג

הרב טיגר: "לפני כמה חודשים התחתנו והם לא מסתדרים, האמא של החתן, האמא של העדים שלו נכנסת להם לחיים ומתערבת להם הרבה פעמים, הוא שואל מה אפשר לעשות?".

מרן הגר"ח קנייבסקי: "להתפלל".

הרב טיגר: "זה צרה צרורה".

מרן הגר"ח קנייבסקי: "ככה צריך להיות".

הרב טיגר: "שהאמא של החתן תתערב?".

מרן הגר"ח קנייבסקי: "ששוויגער מתערבת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר