לנוח מעל התורה

מתכון לחופשה חלומית בלי לקרוע את הכיס

אנחנו רגילים לחיות בלחץ, ולכולנו מתחשק חופשה מתמשכת, אולם המחיר של חופשה בישראל יקר מאד. אם תפעלו על פי העצה הזו - תייצרו חופשה חלומית במחיר הגיוני (תיירות)

מישאל לוי | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: דוד כהן - פלאש 90)

אם ניסיתם פעם לצאת לחופשה מאורגנת, אתם בוודאי יודעים שהמחיר יקר במיוחד. בחלק גדול מהמקרים זול יותר לצאת לחופשה בחו"ל למרות מחירן היקר של הטיסות מאשר לנפוש בארץ, אולם כיהודים אנחנו מעדיפים ליהנות בארץ הקדושה מלהסתובב במדינות שמיררו את חיי אבותינו מאות בשנים.

אם תהיו קצת יצירתיים תוכלו לנפוש בארץ במחיר אפסי, וליהנות מחופשה חלומית במחיר שכמעט ולא תרגישו. אז איך עושים את זה? ובכן התשובה נחלקת ל-2. תלוי אם אתם אנשים שאוהבים פינוק, או אנשים שאוהבים לחוש את הטבע הפראי במלוא הדרו.

אז אם אתם מזן האנשים שאוהב פינוקים - פתחו את אחד האתרים שנועדו להשכיר דירה לימים ספורים (AIR BNB, BOOKING, ודומיהם) חפשו דירה בישראל מבלי לרשום את המיקום המדויק, הגבילו את התקציב אותו אתם מוכנים להשקיע, סמנו את השירותים שחשוב לכם למצוא בדירה - וצאו לדרך.

אם העונה אינה עונה בוערת, תוכלו למצוא במחיר של עד מאות בודדות של שקלים - דירות יוקרתיות עם נופים מדהימים וליהנות מיופייה של ארץ ישראל. לא תמיד אנחנו באמת חייבים את הלובי המפואר של המלון, ולפעמים מכונת הקפה או בריכת השחייה ייגרמו לנו לאושר גדול בהרבה.

במחיר שחסכתם תוכלו לאתר מסעדה קרובה, ולפרגן לעצמם ארוחות שחיתות שביום יום אתם לא ממש מרשים לעצמכם.

כל זה בהנחה שאתם אוהבים 'להתפנק', אבל אם אתם באמת רוצים ליהנות - אין כמו הנאה ספונטנית ומשוחררת מדאגות בטבע הפראי. אם אתם קצת אמיצים - אתם מוזמנים לעלות על הרכב ולנסוע ליער הקרוב לאזור מגוריכם. אתם יכולים לישון באוהל, או אם יש לכם רכב מספיק גדול - אתם יכולים לקפל את המושבים להניח ערימה של שמיכות בחלל שנוצר ולישון ברכב. כך או כך, את הלילה שתעבירו ביער לא תשכחו לעולם...

אתם יכולים גם לנסוע למסע הישרדות על שפת הים - או הירדן, להצית עם מצת הרכב כמה עלים מיובשים ולבשל ארוחות מדהימות בעזרת הציוד שהכנתם מבעוד מועד. קשה למצוא אושר גדול מלקום על שפת הים בשעת הזריחה, או ללכת לישון כשברקע שומעים את משב קולם של גלי ים הכינרת החרישיים.

או כמו שתמיד אמרו לכם - האושר נמצא מתחת לבית. צריך רק להרים אותו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר