"לא יודעת מה קורה שם"

מלינובסקי חשפה: "אני לא הולכת לכותל"

יו"ר הוועדה לשירותי דת בכנסת, ח"כ יוליה מלינובסקי מ'ישראל ביתנו', חשפה כי היא לא מבקרת בכותל המערבי. "אני לא יודעת מה קורה שם", הודתה, במהלך הדיון בכנסת (אקטואלי)

(צילום: דוברות הכנסת)

חברת הכנסת יוליה מלינובסקי מ'ישראל ביתנו', יושבת ראש הוועדה לשירותי הדת בכנסת חשפה היום (שלישי) במהלך דיון כי היא לא מבקרת בכותל המערבי.

את הדברים היא אמרה במהלך דיון בוועדת החוקה, חוק ומשפט של הכנסת על הצעת החוק הדורשת לאפשר הצבת מודעות תועבה בערים החרדיות.

"אני לא הולכת לכותל ואני לא יודעת מה קורה שם", אמרה מלינובסקי.

במהלך הדיון, הציג מקלב חוות דעת משפטית לפיה חוק זה בצורתו הנוכחית מורחב ביותר ולא כולל רק קנס על הסרת מודעות שלא כדין אלא אף מהווה יכולת לקנוס אדם המוחה כנגד הפרובוקציה של "נשות הכותל" בכותל המערבי והטלת קנס על הצבת שילוט הכוונה לעזרת נשים וגברים בבתי הכנסת.

מקלב תקף בחריפות את יו"ר הוועדה ח"כ גלעד קריב על כך שהוא מנצל, לטענתו, חוק זה בכדי להכניס לחקיקה בארץ בדלת האחורית את הצרכים הפוליטיים שלו והשקפת עולמו המעוותת.

"לצערנו הארגונים שנמצאים פה נכנסים לתוך מקומות לא להם, הם חודרים לפרטיות של הציבור בישראל באמצעות תביעות ועתירות שונות", אמר מקלב, "כל מקום המכבד את עצמו יכול לקבוע קוד לבוש, כאן למשכן הכנסת הם לא יכלו להיכנס באיזה צורה שרצו ונאלצו להתאים עצמם לכללי המקום, מדוע מקומות אחרים לא יהיה כך? האם זה לא חקיקה המגיעה מתוך השקפת עולם מעוותת?".

"פרובוקציות, מודעות שחץ הפוגעות ברגשות באופן מכוון זה לא פחות חמור. תטפלו קודם כנגד ציבוריים אחרים המשחיתים בתי כנסת וזורקים חלקי חזיר לבתי כנסת", תקף מקלב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר