סופה של כהונה

נפתלי בנט לחבריו ב'ימינה': שוקל לפרוש מהחיים הפוליטיים

יו"ר 'ימינה' נערך ליום שלאחר פיזור הכנסת, והודיע לשותפיו הפוליטיים כי ייתכן ולא יקח חלק בבחירות מחשש שלא יצלח את אחוז החסימה • גם מקורביו ממליצים לו לקחת "פסק זמן" (פוליטיקה, חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
רה"מ בנט. בימיו האחרונים בפוליטיקה? (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

יו"ר ימינה נפתלי בנט היה האיש המשמעותי והמחוזר ביותר לאחר הבחירות לכנסת ה-24, וייתכן שעם פיזורה, בסה"כ שנה לאחר שהחלה את ימיה, יסיים בנט את ימיו בפוליטיקה הישראלית, לפחות בעת הנוכחית.

בנט, שבזכות היותו "בין הגושים" הצליח להתמנות לראש הממשלה עם שבעה מנדטים בלבד, יהפוך לראש הממשלה החליפי ולשר ההתיישבות ולענייני איראן עד כינון הממשלה ה-37, אך ייתכן ולא ירוץ כלל בבחירות הקרובות, ויפנה את הבמה הציבורית.

ב'כאן חדשות' פורסם הערב (רביעי) כי יו"ר ימינה הודיע לחברי כנסת במפלגתו כי הוא שוקל "לקחת פסק זמן" מהחיים הפוליטיים, ושהוא יעדכן אותם בקרוב על החלטתו הסופית. אם אכן יחליט בנט לפרוש מהמירוץ, חברי ימינה נוספים צפויים ללכת בדרכו.

בתוך כך, לפי דיווח ב'חדשות 12', גם מקורביו של ראש הממשלה ממליצים לו "לפרוש בשיא" ולא להתמודד בבחירות הקרובות, כאשר לשיטתם "מי שמתחיל בארבעה מנדטים בסקרים לא יצלח את אחוז החסימה".

בנט ידוע כפוליטיקאי שתוצאות האמת שלו נמוכות משמעותית מאלו להן הוא זוכה בסקרים, לפעמים אפילו כמחצית מהצפי בסקרים המוקדמים. כך למשל היה בבחירות הקודמות, כאשר בנט קיבל לעתים גם 12 מנדטים בסקרים, אך בסוף קיבל 7. לפי הנתונים הללו, בנט חושש שיפול מתחת לאחוז החסימה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר