טרגדיה בבית וגן

פעוטה בת שנה וחצי לא התעוררה משנתה - ונפטרה

פעוטה חרדית כבת שנה וחצי לא התעוררה הבוקר משנתה; היא פונתה מביתה בשכונת בית גן תוך כדי פעולות החייאה לבית החולים 'שערי צדק' - אך שם נקבע מותה (חרדים)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-י"א בטבת תשפ"ג | 04.01.23
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

פעוטה חרדית כבת שנה וחצי לא התעוררה הבוקר (רביעי) משנתה ופונתה במצב אנוש לבית החולים 'שערי צדק', אף שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותה.

כוחות ההצלה שהוזעקו לבית המשפחה בשכונת בית וגן בירושלים ביצעו בפעוטה פעולות החייאה והיא פונתה לבית החולים כשפעולות ההחייאה נמשכות, שם, כאמור, נקבע מותה.

מבית החולים 'שערי צדק' נמסר כי "למרכז הרפואי שערי צדק הובאה הבוקר פעוטה כבת שנתיים תוך כדי החייאה ממושכת לאחר שלא התעוררה משנתה בביתה. צוותי מלר"ד ילדים המשיכו במאמצי ההחייאה אולם לצערנו נאלצו לקבוע את מותה. אנו משתתפים בצערה העמוק של המשפחה. צוות סוציאלי ותמיכתי ממשיך ללוות את המשפחה".

רועי שמואל חובש איחוד הצלה מסר: "בסיוע חובשים נוספים ביצענו פעולות החייאה על הפעוטה ונמסר לנו מבני המשפחה כי היא לא התעוררה משנתה. לאחר מכן היא פונתה לבית החולים שערי צדק תוך המשך פעולות החייאה במצב אנוש. צוותי חוסן היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה פעלו במקום עקב אופי האירוע".

שמואל אדלר ונתנאל אייזנקוט מתנדבי 'צוות הצלה' מוסיפים: "בהגיענו למקום מסרו לנו פעוטה כבת שנה וחצי כשהיא ללא דופק ונשימה. בסיוע חובשים ופארמדיקים נוספים של מד"א ביצענו בה פעולות החייאה מתקדמות, הכוללות עיסויי לב, הנשמות ומתן תרופות מצילות חיים, עד להגעת צוות אט"ן של מד"א שמפנה אותה כשמצבה אנוש ולא יציב, תוך כדי פעולות החייאה לחדר הלם בביה"ח שערי צדק בירושלים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר