יש לך חג, חג בלב

כך שמחת הלידה ושמחת החג יתנקזו יחדיו

ביום בו העולם נולד מחדש, תדאגי לעצמך לאווירת חג, תפילות וסעודות ברמה קולינרית גבוהה לצד נבחרת רופאים מהשורה הראשונה. אצלינו תחושי חג מרומם לצד מעטפת ההלכתית והמקצועית הטובה ביותר (לידה, נשים).

ביום בו העולם נולד מחדש, תדאגי לעצמך לאווירת חג. (צילום: שאטרסטוק)

תקופת החגים מורגשת בכל בתי ישראל, ראש השנה ויום הכיפורים שמאחורינו, בואכה חג הסוכות ושמחת תורה.

בני ברק רבתי תוססת באווירת ימי החגים. אדי ניחוחות ארבעת המינים וסכך מציפים ים של רגשות לציפייה לימים הגדולים.

ההכנות האינטנסיביות לקראת החגים: הקניות, הבישולים, עם עומס היומיום, ואצלך בלב ציפור שרה בשיר ציפייה נוסף: הלידה המתקרבת ובאה, תינוק חדש שמצטרף ומרחיב את הלב והמשפחה, והאושר והתפילות ממלאים את כל כולך.

במיוחד בימים הגדולים הללו: ימי החגים, את רוצה להיות קרוב, את רוצה להרגיש את אווירת החגים באמת.

ללידה מושלמת באווירת חג- הקליקי כאן

בדיוק לשם כך שוקדים במעיני הישועה על כל המענים המתאימים שיעזרו לך לחוש אווירת חג טהורה, יהודית ואמיתית: בערב יום הכיפורים תתקיים סעודה מפסקת הכוללת את כל המאכלים המסורתיים, תוכלי ביחד עם הבייבי החדש לקבל את היום הקדוש בשנה מתוך תחושה וחשובה כל כך. בכל שאלה שתתעורר לך בנושאים הלכתיים בעצם יום הכיפורים ולפניו: אכילה בשיעורים וכו' ניתן להתייעץ עם רב המרכז הרפואי הרב יוסף הופנר שליט"א.

למענה הלכתי בכל נושאי הלידה- הקליקי כאן

"ושמחת בחגך" כפול שתיים:

השמחה הכפולה: שמחת הלידה ושמחת החג מתנקזות לארועי שמחת בית השואבה שיתקיימו לשוהים במעייני הישועה. במשך כל החג תהני מסעודות חג עשירות ומלאות בהפתעות. לא תצטרכי לטרוח ולחפש -ישנו מקום מיוחד להדלקת נרות שבת בכל המחלקות.

בית הכנסת של המרכז הרפואי פעיל בכל יום כולל בשבתות ולאורך כל ימי החג וגם בשמחת תורה ביום הכיפורים מתקיימות תפילות מרוממות ומיוחדות.

ללידה מושלמת באווירת חג- הקליקי כאן

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית