חילוף לשעתיים

משרד הדתות: אסף ואמיר החליפו את מלכיאלי ואבידן

במשרד לשירותי דת נערך היום טקס חילופי שר למשך שעתיים - כאשר את מקומו של השר מיכאל מלכיאלי והמנכ"ל יהודה אבידן, מילאו אסף גולדשטיין ואמיר פינטו המתמודדים עם מוגבלויות (חדשות)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשרד לשירותי דת)

במשרד לשירותי דת נערך היום (שלישי) טקס חילופי שר למשך שעתיים. את מקומו של השר לשירותי דת, מיכאל מלכיאלי, ומנכ"ל משרדו, יהודה אבידן, מילאו אסף גולדשטיין ואמיר פינטו המתמודדים עם מוגבלויות. האירוע נערך במסגרת אירועי "פברואר יוצא מן הכלל" של החברה למתנ"סים.

במסגרת המיזם התחלפו היום למעלה מ-100 שרים ומנכ"לים במשרדי ממשלה, ראשי רשויות ומנכ"לים של ארגונים וגופים עסקיים, עם אנשים בעלי מוגבלות שהתלוו אליהם במהלך יום העבודה והעלו את המודעות לנושא השתלבות אנשים עם מוגבלות בשוק התעסוקה הישראלי.

אל המשרד לשירותי דת הגיעו אסף גולדשטיין ואמיר פינטו המתמודדים עם מוגבלות ושיתפו את השר והמנכ"ל בהתמודדות היומיומית שלהם. הם הציעו כיצד ניתן לשפר את ההנגשה בבתי הכנסת, בתי העלמין והמקוואות. ושמעו סקירה מהשר על התקנות ועל הדרכים בהן המשרד ממריץ את המועצות הדתיות והרשויות המקומיות להנגיש את בתי הכנסת, המקוואות ובתי העלמין.

מנכ"ל המשרד, יהודה אבידן, אמר: "הנושא קרוב לליבי ואני מכיר אותו מזווית אישית. כחלק מתפיסת עולמי לשילוב בעלי מוגבלויות הוריתי לסמנכ"לית משאבי אנוש במשרד שמשרות סטודנטים במשרד ייעודו בזמן הקרוב רק לבעלי מוגבלויות".

השר לשירותי דת, ח"כ מיכאל מלכיאלי, אמר כי "משרד לשירותי דת קשוב ונכון לסייע להנגשת שירותי הדת לבעלי מוגבלויות".

במהלך היום פגשו אסף ואמיר את מנהלי האגפים מבני דת, קבורה ומשאבי אנוש במועצות הדתיות.

אהרון עמנואל, מנהל אגף מבני דת, סיפר על פעילות ההנגשה במקוואות ובבתי הכנסת, ואסף ואמיר הציגו פניות שהגיעו אליהם בנושא הנגשה במקוואות.

אסף ואמיר, שפגשו את יצחק ישי, מנהל אגף בכיר קבורה, סיפרו לו על ההתמודדות של נכים המרותקים לכיסאות גלגלים בהגיעם לבתי העלמין. ישי עדכן אותם כי בתקנות לבתי העלמין הוכנסו סעיפים המחייבים היום הנגשה בבתי עלמין חדשים.

צחי חמדני, מנהל אגף מש"א במועצות הדתיות, סיפר על החובה והזכות של שילוב בעלי מוגבלויות בהון האנושי של המועצות הדתיות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר