יש לך בן - זוג מורכב!

לעתים לבן הזוג שלנו יש עולם מורכב. יש אולי אישה לשעבר, יש אבא או אמא שצריך לטפל בהם או ילדים מחיים קודמים. האישה הנוכחית לרוב מרגישה מוטרדת ובמקרים קיצוניים מאוימת על ידי הגורמים האחרים. העבודה כאן היא לפצח מה המשמעות של להיות מספר אחת. אז איך תעשי זאת?

אילנה בן משה | כיכר השבת |
התחושה המתסכלת ביותר לאישה: כאשר היא אינה בסדר ראש מעיניו של בעלה, כך הוא טבעה, לא ניתן להלחם בזה, מה שנותר הוא להכיר בנתון העובדתי ולדעת לטפל בו בהתאם.

אז איך עושים זאת?

במידה והאישה תקבל את צרכיה ורצונותיה יתממשו אז הגורמים האחרים לא יפריעו במידה כזו.

כדאי לנהל שיחה נוחה ואפקטיבית ללא מטען רגשי ולהבין מה זה אומר בשביל האישה המושגים :תשומת לב ואהבה ומה זה אומר עבור הבעל.

אם בני הזוג שמים לב שכל שיחה כזו נגמרת בפיצוצים זה סימן שיש לערב גורם נוסף , אבל לא אדם מהמעגל הקרוב אלא יועץ זוגי שהוא אובייקטיבי ויוכל לשקף ולהראות לכל אחד את מקומו בקשר הזוגי.

כשאישה רווקה מתלבטת האם להיכנס לתוך קשר עם גרוש פלוס ילדים, מומלץ לה להבין לתוך מה היא נכנסת ולא להחליט רק על פי הרגש כי בסופו של יום עליה לדעת כי היא נכנסת לקשר שמעורבים בו אנשים נוספים לבד מבעלה לעתיד. וכאשר התקופה היפה הראשונית תחלוף היא תיוותר עם ילדים בביתה שאינה יודעת כיצד להתמודד איתם.

לחלופין אם אישה שמה לב לגבר שהוא "נשוי להוריו", עליה להבין שבזה שהיא מתחתנת עימו, לא בהכרח ימתן את הקשר בינו לבין הוריו. גם כאן רצוי מאוד לשוחח עם איש מקצוע להבין את ההשלכות של הקשר הזה לגבי העתיד ורק אז לקבל החלטה נבונה.

בן הזוג שלך מורכב ככל אשר יהיה, את תמיד תוכלי בבינתך שניתנה רק לך, ללמוד ולהרכיב את חלקי הפאזל השונים בהתאמה מושלמת למציאות, לא מחייב כי איך שהוא, כך יישאר לעולמים, האנושות היא דבר דינמי, על אחת כמה וכמה מערכת זוגית שנבנית מלכתכילה בצורה בריאה.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית