הטרנד החגיגי: ללבוש לבן ולהראות נפלא

עד היום חשבת שבעייתי ללבוש לבן? כנסי לכתבה ללמוד כיצד לעשות את זה בשיק הכי נכון

אפרת שניר | כיכר השבת |
לא רק כלות: שמלות לבנות, ארוכות או קצרות, נכנסו העונה חזק לאופנה ולבן הפך להיות הצבע הכי נכון לעונה. עם זאת, כל אחת חוששת להתלבש בלבן בגלל המחשבה שזה משמין, מבליט איזורים לא רצויים, עלול להיות שקוף וכמובן להתלכלך במהירות.

תשכחו מכל מה שחשבתם שאתם יודעים על לבוש לבן. חשבתם שלבן מתאים רק לנשים דקיקות גזרה? כל הסטייליסטיות ומעצבות האופנה מבקשות לנפץ את המחשבה המוטעית הזו. לבן הוא צבע שיכול להתאים לכל אחת. הכל עניין של התאמת הגזרה והגוון.

כן, הצבע הלבן מתחלק להרבה מאוד גוונים ותת-טונים של צבע. אז בואו נצא לדרך ונלמד כיצד להתלבש בצבע המפחיד מכל ולצאת מזה בסטייל.

הגוונים שלא יעשו אותך חיוורת

אז כמו שאמרנו, הצבע הלבן אינו אחיד. לכן, על מנת לצלוח את המראה הבהיר בצורה מוצלחת, עלייך לוודא שהוא לא מחוויר אותך. אם הצבע הלבן גורם לך להיראות חיוורת, שלבי עימו דגשים קטנים של צבע (בעזרת אקססוריז) כמו: שרשרת צבעונית, נעליים מיוחדות או תיק שימשוך את תשומת הלב.

חוץ מההגנה על צבע השיניים זה גם יכניס צבע וחיות ללוק הלבן. מה שעוד כדאי לדעת, הצבע הלבן עלול לגרום לשיניים להיראות צהובות יותר ולכן כדאי להתאים ליפסטיק בגוון כהה, כל אחת לפי מה שמתאים לצבע עורה ולסגנון שלה, שינטרל את ההשפעה של החולצה הלבנה.

משחקי בדים ושקיפות

הלוק הלבן הפשוט יכול להיות מתוחכם ומחמיא יותר באמצעות שילובי בדים שונים וטקסטורות שונות בגווני הצבע לבן.

לדוגמא: אפודת משי לבנה בשילוב עם חצאית קומות לבנה, חצאית תחרה לבנה עם בלייזר לבן - הם לוקים מנצחים שיעניקו ללובשת אותם מראה נשי, נקי וחגיגי.

אפשר גם לשחק עם שקיפות הבד. למשל, ללבוש עליונית עם חלקים שקופים ומתחתיה חולצת בסיס צמודה. אגב, כשאת לובשת חולצת בסיס מתחת לעליונית, את יכולה לקחת את המראה ל-2 כיוונים שונים: להוסיף גוון להופעה - חולצה בולטת בצבע בורדו למשל, תיצור לוק אחר וקליל. או המראה הקלאסי - חולצת לייקרה בצבע ניוד (גוף) תעניק לך מראה נקי.

הטעות הנפוצה ביותר של נשים הקשורה בבגדים לבנים היא הבחירה בהלבשה תחתונה לבנה. גם כשיש לך תחתית בצבע לבן, השכבות אינן יוצרות אטימות מוחלטת. לכן בחרי דווקא בצבע גוף בלבד, כיוון שזה הגוון היחיד שלא יבלוט מבעד לבגדים.

תשכחו מכל מה שחשבתם שאתם יודעים על לבוש לבן. חשבתם שלבן מתאים רק לנשים דקיקות גזרה? כל הסטייליסטיות ומעצבות האופנה מבקשות לנפץ את המחשבה המוטעית הזו. לבן הוא צבע שיכול להתאים לכל אחת. הכל עניין של התאמת הגזרה והגוון.,כן, הצבע הלבן מתחלק להרבה מאוד גוונים ותת-טונים של צבע. אז בואו נצא לדרך ונלמד כיצד להתלבש בצבע המפחיד מכל ולצאת מזה בסטייל.,הגוונים שלא יעשו אותך חיוורת,אז כמו שאמרנו, הצבע הלבן אינו אחיד. לכן, על מנת לצלוח את המראה הבהיר בצורה מוצלחת, עלייך לוודא שהוא לא מחוויר אותך. אם הצבע הלבן גורם לך להיראות חיוורת, שלבי עימו דגשים קטנים של צבע (בעזרת אקססוריז) כמו: שרשרת צבעונית, נעליים מיוחדות או תיק שימשוך את תשומת הלב.,חוץ מההגנה על צבע השיניים זה גם יכניס צבע וחיות ללוק הלבן. מה שעוד כדאי לדעת, הצבע הלבן עלול לגרום לשיניים להיראות צהובות יותר ולכן כדאי להתאים ליפסטיק בגוון כהה, כל אחת לפי מה שמתאים לצבע עורה ולסגנון שלה, שינטרל את ההשפעה של החולצה הלבנה.,משחקי בדים ושקיפות,הלוק הלבן הפשוט יכול להיות מתוחכם ומחמיא יותר באמצעות שילובי בדים שונים וטקסטורות שונות בגווני הצבע לבן.,לדוגמא: אפודת משי לבנה בשילוב עם חצאית קומות לבנה, חצאית תחרה לבנה עם בלייזר לבן - הם לוקים מנצחים שיעניקו ללובשת אותם מראה נשי, נקי וחגיגי.,אפשר גם לשחק עם שקיפות הבד. למשל, ללבוש עליונית עם חלקים שקופים ומתחתיה חולצת בסיס צמודה. אגב, כשאת לובשת חולצת בסיס מתחת לעליונית, את יכולה לקחת את המראה ל-2 כיוונים שונים: להוסיף גוון להופעה - חולצה בולטת בצבע בורדו למשל, תיצור לוק אחר וקליל. או המראה הקלאסי - חולצת לייקרה בצבע ניוד (גוף) תעניק לך מראה נקי.,הטעות הנפוצה ביותר של נשים הקשורה בבגדים לבנים היא הבחירה בהלבשה תחתונה לבנה. גם כשיש לך תחתית בצבע לבן, השכבות אינן יוצרות אטימות מוחלטת. לכן בחרי דווקא בצבע גוף בלבד, כיוון שזה הגוון היחיד שלא יבלוט מבעד לבגדים.,,לבוש מלאך: טוטאל לוק לבן,הסטייליסטיות אומרות את זה כל פעם מחדש, עד שתפנימו: "לבן זה משמין"- הוא מיתוס. וכמו כל מיתוס, הוא שגוי! יותר מזה, האפקט "שחור זה מרזה" עובד נהדר גם עם לבן. איך עושים את זה? מראה מונוכרומטי של לבן מכף רגל ועד ראש יעניק לכל אחת מראה צר וארוך יותר.,למראה עוצמתי ומלא נוכחות שלבי את הביגוד הלבן עם שחור. הניגודיות תוסיף את הדרמה המתבקשת למראה שלך. ורדרד או סגלגל בשילוב עם לבן יעניק לך מראה מתוק ונינוח ויש גם את השילובים הקלאסיים של לבן וזהב (מלבד ביוה"כ שאין נוהגים ללבוש זהב)
אקססוריז לבנים יעצימו את אפקט המראה המלאכי (צילום: shutterstock)

לבוש מלאך: טוטאל לוק לבן

הסטייליסטיות אומרות את זה כל פעם מחדש, עד שתפנימו: "לבן זה משמין"- הוא מיתוס. וכמו כל מיתוס, הוא שגוי! יותר מזה, האפקט "שחור זה מרזה" עובד נהדר גם עם לבן. איך עושים את זה? מראה מונוכרומטי של לבן מכף רגל ועד ראש יעניק לכל אחת מראה צר וארוך יותר.

למראה עוצמתי ומלא נוכחות שלבי את הביגוד הלבן עם שחור. הניגודיות תוסיף את הדרמה המתבקשת למראה שלך. ורדרד או סגלגל בשילוב עם לבן יעניק לך מראה מתוק ונינוח ויש גם את השילובים הקלאסיים של לבן וזהב (מלבד ביוה"כ שאין נוהגים ללבוש זהב).שחור ולבן מנצח

לבן צח כשלג

הבעיה עם רוב הבדים הלבנים היא שהם מצהיבים עם הזמן והלבן לא נשאר לבן-לבן אלא הופך ללבן-צהוב. מה עושים? נסי להשרות את החולצה במים פושרים עם מיץ לימון או חומץ כחצי שעה, ואז כבסי את החולצה במכונת הכביסה. זה אמור לעזור. עדיף להימנע מחמצון הבד הלבן באקונומיקה כיוון שזו גורמת ללבן להצהיב.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית