סטייל מיוחד לראש השנה: החג הזה תלבשי לבן

מירי ביילין: יש לי תחושה שאחרי הטור הזה תרוצי לרכוש לעצמך פריט או יותר בצבע לבן

מירי ביילין | כיכר השבת |
אם נתחיל בתקציב אז הכיס כבר שמח, זו סיבה מספיק טובה לחגוג ולגוון. הלבן הלך חזק בקיץ וילך יפה גם בחורף, כך שנוכל לקנות הרבה לבן במבצעי סוף הקיץ וללבוש אותם בחורף. אז אנחנו כבר מסודרות. מבחינתי אני מרוויחה שני דברים שאני מאד אוהבת.

כיף כשאת רואה על התווית מחיר גבוה וקונה בהרבה פחות, כי הפריטים שאת רוכשת בסוף אונה משמשים גם לעונה הקרבה. כך שאת יכולה לעשות mix and Mach בין עונת הקיץ והחורף.

אני משלבת פריטים של חורף עם פריטים של העונה הקודמת וזה אוטומטי משדרג את המלתחה שלי מחורפית קודרת לייחודית וקלילה עם צבעוניות מגוונת.

זהירות, דגל לבן

כדי שלא ייתממשו עלייך כל הסטיגמות על הצבע הלבן הקפידי על כמה כללים:

- גם ללבן יש גוונים. לכן עמדי מול המראה בחנות, לפני שאת קונה את הבגד ובדקי האם הגוון יפה לך ולא מחוויר את פנייך.

- שימי לב למבנך גופך וכך תתאימי את הגזרה ואת מינון הלבן המתאים לך.

טיפים לחוק מחמיא למבני גוף השונים:

הטריק הוא באיזון. חשוב לשמור על פרופורציות בין החלק העליון של הגוף לחלק התחתון כשנותנים דגש יפה למותן. כל הפואנטה היא להגיע לאשליה שיש לך גוף בגזרה המושלמת של שעון החול.

מבנה גוף משולש

אם יש לך חלק גוף עליון צר יותר מהחלק התחתון, שהוא יותר רחב, כדאי לאזן בין חלק הגוף העליון לתחתון ולייצר פרופורציה. את תלבשי את הלבן כחלק עליון. בכך תדגישי יותר את החלק העליון שלך.

אם נתחיל בתקציב אז הכיס כבר שמח, זו סיבה מספיק טובה לחגוג ולגוון. הלבן הלך חזק בקיץ וילך יפה גם בחורף, כך שנוכל לקנות הרבה לבן במבצעי סוף הקיץ וללבוש אותם בחורף. אז אנחנו כבר מסודרות. מבחינתי אני מרוויחה שני דברים שאני מאד אוהבת.,כיף כשאת רואה על התווית מחיר גבוה וקונה בהרבה פחות, כי הפריטים שאת רוכשת בסוף אונה משמשים גם לעונה הקרבה. כך שאת יכולה לעשות mix and Mach בין עונת הקיץ והחורף.,אני משלבת פריטים של חורף עם פריטים של העונה הקודמת וזה אוטומטי משדרג את המלתחה שלי מחורפית קודרת לייחודית וקלילה עם צבעוניות מגוונת.,זהירות, דגל לבן,כדי שלא ייתממשו עלייך כל הסטיגמות על הצבע הלבן הקפידי על כמה כללים:,- גם ללבן יש גוונים. לכן עמדי מול המראה בחנות, לפני שאת קונה את הבגד ובדקי האם הגוון יפה לך ולא מחוויר את פנייך.,- שימי לב למבנך גופך וכך תתאימי את הגזרה ואת מינון הלבן המתאים לך.,טיפים לחוק מחמיא למבני גוף השונים:,הטריק הוא באיזון. חשוב לשמור על פרופורציות בין החלק העליון של הגוף לחלק התחתון כשנותנים דגש יפה למותן. כל הפואנטה היא להגיע לאשליה שיש לך גוף בגזרה המושלמת של שעון החול.,מבנה גוף משולש,אם יש לך חלק גוף עליון צר יותר מהחלק התחתון, שהוא יותר רחב, כדאי לאזן בין חלק הגוף העליון לתחתון ולייצר פרופורציה. את תלבשי את הלבן כחלק עליון. בכך תדגישי יותר את החלק העליון שלך.,,עלייך להביא לידי כך שאת כל תשומת הלב יתפוס החלק העליון. איך תעשי זאת? בחלק העליון את יכולה להשתולל בסטיילינג לדוגמה: צווארונים, שרשראות גדולות, כובעים, ג׳קטים, עגילים גדולים וצעיפים.,,,מבנה גוף: משולש הפוך,גוף משולש הפוך הוא כשהחלק העליון בנוי רחב יותר מהחלק התחתון, שהוא שדוף יותר. כמו שבמשולש צריך להביא איזון ופוקוס לחלק העליון הפחות דומיננטי.,כך חשוב להביא איזון ופרופורציה לגוף המשולש ההפוך. במשולש ההפוך צריך לתת נפח חיובי לחלק התחתון של הגוף שהוא זה שצריך את תשומת הלב.,את תלבשי את הלבן בעיקר בחלק התחתון, חצאיות בהירות וחולצות כהות. למבנה זה מומלצת גזרה של חצאיות נשיות ומלאות בד, כמו חצאיות A, חצאיות קלוש, חצאיות קפלים וקומות. ולהשאיר את החלק העליון יותר נקי ורגוע.,,,,מבנה גוף מלבני ,זהו מבנה גוף עם פרופורציות בין החלק העליון לחלק התחתון של הגוף אך אין קו מותן מודגש. אם את בעלת מבנה גוף מלבני את יכולה ללבוש הכל וכל מה שאת אוהבת העיקר שיש דגש למותן.,הקפידי ללבוש פריטים שעל ידיהם את בונה אשליה של מותן. אני לא חובבת גדולה של חגורות אבל למבנה גוף מלבני אני מסוגלת להעלים עין. גזרות ה״אמפייר״ מחלקות את הגוף לשני חלקים ויוצרים אשליית מותן צרה.,,,,מבנה גוף שעון החול,מבנה גוף שעון חול הוא מבנה גוף האידיאלי. יש בו פרופורציות ויש לו איזון מדויק בין החלק העליון של הגוף לחלק התחתון וקו מותן צר במיוחד. מבנה גוף שעון החול הוא מבנה גוף שהכי קל להלביש כי הוא כבר מאוזן. אבל גם קל ליפול למראה זול ופרובוקטיבי.,לכן חשוב לשמור על גזרות קלאסיות מבדים איכותיים ויוקרתיים. מומלץ לבחור בגזרה מחויטת ולא צמודה. את כבר מאוזנת, לכן תני במה ליצירתיות שבך ותיהני לשלב בן טרנדים למראה הקלאסי.,,,,עכשיו כשאת יודעת איך ללבוש נכון את הלבן, צאי לקניות ואל תחזרי בלי לבן.,זה חגיגי, מאיר פנים, מאד מחמיא וטרנדי בקיץ, בחורף. עוד סיבות? אז בחגים השנה תלבשי חגיגי, תלבשי לבן.
הסטייליסטית החרדית מירי ביילין בונה לכן סטייל לחגים בלבן. לבמה גוף משולש (צילום: יח"צ)

עלייך להביא לידי כך שאת כל תשומת הלב יתפוס החלק העליון. איך תעשי זאת? בחלק העליון את יכולה להשתולל בסטיילינג לדוגמה: צווארונים, שרשראות גדולות, כובעים, ג׳קטים, עגילים גדולים וצעיפים.

לבעלות גוף 'משולש' - חלק תחתון רחב, חצאית בגזרה ובד שיטשטשו את מה שצריך (צילום: יח"צ) מירי ביילין בחרה עבורך חולצה בגזרה שתדגיש את פלג גופך העליון וחצאית שתקטין את הירכיים (צילום: יח"צ)

מבנה גוף: משולש הפוך

גוף משולש הפוך הוא כשהחלק העליון בנוי רחב יותר מהחלק התחתון, שהוא שדוף יותר. כמו שבמשולש צריך להביא איזון ופוקוס לחלק העליון הפחות דומיננטי.

כך חשוב להביא איזון ופרופורציה לגוף המשולש ההפוך. במשולש ההפוך צריך לתת נפח חיובי לחלק התחתון של הגוף שהוא זה שצריך את תשומת הלב.

את תלבשי את הלבן בעיקר בחלק התחתון, חצאיות בהירות וחולצות כהות. למבנה זה מומלצת גזרה של חצאיות נשיות ומלאות בד, כמו חצאיות A, חצאיות קלוש, חצאיות קפלים וקומות. ולהשאיר את החלק העליון יותר נקי ורגוע.

לוק חגיגי בלבן שיחמיא במיוחד אם את בעלת מבנה גוף של משולש הפוך (צילום: יח"צ) אם החלק העליון של גופך צר יותר, חצאית מלאת בד תאזן לך את הגזרה (צילום: יח"צ) גופך בנוי בגזרת משולש הפוך? שמלה וסטיילינג מושלמים בשבילך (צילום: יח"צ)

מבנה גוף מלבני

זהו מבנה גוף עם פרופורציות בין החלק העליון לחלק התחתון של הגוף אך אין קו מותן מודגש. אם את בעלת מבנה גוף מלבני את יכולה ללבוש הכל וכל מה שאת אוהבת העיקר שיש דגש למותן.

הקפידי ללבוש פריטים שעל ידיהם את בונה אשליה של מותן. אני לא חובבת גדולה של חגורות אבל למבנה גוף מלבני אני מסוגלת להעלים עין. גזרות ה״אמפייר״ מחלקות את הגוף לשני חלקים ויוצרים אשליית מותן צרה.

סטיילינג לבן לגוף "מלבני" עם חיתוכים שייצרו לך אשליה של קו מותן (צילום: יח"צ) בעלת גוף מלבני? כך תתלבשי הכי מחמיא לגופך. סטיילינג של מירי ביילין (צילום: יח"צ) חיתוך עמוק במותן, חגורה בולטת וג'קט שיעשה לך גזרת שעון חול (צילום: יח"צ)

מבנה גוף שעון החול

מבנה גוף שעון חול הוא מבנה גוף האידיאלי. יש בו פרופורציות ויש לו איזון מדויק בין החלק העליון של הגוף לחלק התחתון וקו מותן צר במיוחד. מבנה גוף שעון החול הוא מבנה גוף שהכי קל להלביש כי הוא כבר מאוזן. אבל גם קל ליפול למראה זול ופרובוקטיבי.

לכן חשוב לשמור על גזרות קלאסיות מבדים איכותיים ויוקרתיים. מומלץ לבחור בגזרה מחויטת ולא צמודה. את כבר מאוזנת, לכן תני במה ליצירתיות שבך ותיהני לשלב בן טרנדים למראה הקלאסי.

שמלה לבנה בגזרה מושלמת לבעלות גוף במבנה שעון החול (צילום: יח"צ) קיבלת גוף מושלם בגזרת שעון החול? את יכולה להנות מכל בגד (צילום: יח"צ) 'לוק' מהמם בסטיילינג של מירי ביילין. יחמיא לגוף בגזרת שעון החול (צילום: יח"צ)

עכשיו כשאת יודעת איך ללבוש נכון את הלבן, צאי לקניות ואל תחזרי בלי לבן.

זה חגיגי, מאיר פנים, מאד מחמיא וטרנדי בקיץ, בחורף. עוד סיבות? אז בחגים השנה תלבשי חגיגי, תלבשי לבן.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית