סחוטה מעייפות? הטיפ שיעזור לך להישאר רעננה

נשים זה דבר משתנה: כמה פעמים ביום אנחנו הופכות מאמא למנהלת, לדודה, מדודה לחברה ושוב לאמא וכן הלאה. הנה טיפ שיעזור לך לדלג בין תפקיד אחד לשני ולהשאר רעננה

אילנה בן משה | כיכר השבת |
נשים מלשון שינויים. כנשים שנכנסות להריון יולדות ומשתנות ללא הרף הן אוהבות לשנות את הסביבה. גם את הבעל אם אפשר, את החמות ואולי קצת את הילדים. האופציה הטובה ביותר היא לשנות את עצמנו - ולאו דווקא מבפנים. כולנו רוצות להיראות טוב בכל רגע נתון ומתלבשות לכל מקום בצורה אחרת. אבל מה עם הפנים?

גם לכן נמאס להיראות כל יום אותו דבר?

אם התשובה חיובית, נסו להתאים את הפנים לאירוע. כשאתן מתלבשות בבוקר לעבודה הקפידי על פנים נטולות איפור כבד.

צרי מראה נקי רענן וצעיר על ידי שימוש בגוונים בהירים במיוחד לקראת הקיץ: צלליות אפרסק וסומק בהיר וליפגלוס יספיקו. אם את עובדת עם ניירת או ילדים, עדיף לעשות שימוש בפיאת סרט כדי למנוע שיער בעיניים ובמצח. ניתן כמובן להתאים את הסרט של הפיאה ללבוש.

בצהריים, לפני שאת יוצאת לדרך, חזקי סומק ודאודורנט. לפני שאת מגיעה לגן השעשועים תוכלי לאסוף את הפיאה לקוקו כך שתוכלי להתרוצץ אחרי הילדים ללא מגבלות.

אם יש לך אירוע בערב או סתם יציאה לבית קפה החליפי את הסרט לצבע כהה או חיבשי פיאה ללא סרט. אם רגילים לראותך תמיד בפיאה חלקה ושוב נמאס לך תוכלי לסלסל אותה בקצוות על ידי מכשיר ביתי אך בזהירות - או לאסוף גבוה כך שיווצר מראה אלגנטי.

איפור עם צלליות כהות ואודם ישלימו מראה עמוק ומסתורי. אם את מתרוצצת מדבר לדבר ואין לך זמן להחליף בגדים, קחי איתך בבוקר נעלי עקב ואיפור בתיק. ליבשי שמלה בצבע ניטרלי והחליפי במשך היום רק עליונית וסרט לפיאה. אביזרים נחמדים ישלימו כל הופעה.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית