כך תאפרי עין מעושנת ב- 3 שלבים

עין מעושנת היא אחת מצורות האיפור הפופולריות. הן מתאימות לערב, וגם לחובבות המראה. כמו בכל מדבר בחיים גם כאן יש שלבים, כך תאפרי את העין בשלושה שלבים (יופי)

חוי חפץ | כיכר השבת |
מומלץ להשתמש באיילנר/ עיפרון בצבע חום ולא שחור כדי לתת לעין מראה רך יותר, בנוסף הצבע החום גורם לצבע של העניים לבלוט ומשווה להם צבע בהיר יותר (כן גם לעניים כהות) ניתן להשתמש באיילנר ג'ל בצבע חום של kryolan הוא מאד עמיד והמרקם שלו מעולה:

שלושה שלבים ליצירת מראה מעושן:

1. שימי על קו הריסים פס מעט עבה הוא לא צריך להיות סימטרי, קחי מברשת מעט רחבה וטשטשי את החלק העליון של הפס כלפי מעלה עד שלא יראו את הקו של האיילנר.

2. קחי צללית חומה והניחי על גלגל העין עם אותה מברשת בתפיפות מקו הריסים ומעלה עד סוף, גלגל העין שימי לב לא לעלות מעל השקע בין העצם לגלגל העין. את הצללית מניחים כדי לקבע את האיילנר אז שימי לב שהאיילנר לא רטוב והצללית מכסה הכול.

3. קחי צללית בגוון חם למשל: כתום, אדום, וורוד (צבעים שהם תת גוון של העור) הצבע האהוב עלי הוא כתום כי הוא יותר טבעי ומשתלב מקסים עם הצבע החום, כל זה עם מברשת רכה וקצת ארוכה הניחי את הצללית בצורת טשטוש מימין לשמאל (כמו וישרים), הטשטוש פה הוא פרמטר מאד חשוב כי מעושן זה מלשון עשן ובעשן אין קווים ישרים. מומלץ לסגור את העין ומה שעשית למעלה את כל התהליך עשי בקו ריסים תחתון, וגם אם יש לך עין קטנה שימי את האיילנר/עיפרון בתוך העין וטשטשי מעט למטה זה מרחיב מעט את גבולות העין ונותן אקסטרה דרמה.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית