ממהרת בבוקר? איפור מעודן בשתי דקות

את קמה בבוקר, מתארגנת וממהרת לשחרר את הילדים בשמחה, מתכוננת לקראת יום עמוס בעבודה ואת צריכה להראות במיטבך. הנה כמה טיפים שיעזרו לך להראות כמו שאת רוצה בשתי דקות מבלי לבזבז זמן יקר בבוקר (יופי)

חוי חפץ | כיכר השבת |
ארגון של בוקר, עשית כל מה שעושים בבוקר ועכשיו את בשלב האיפור, אין לך הרבה זמן אבל מצפה לך יום עמוס בפגישות חשובות ואת רוצה להראות במיטבך. מרחת קרם לחות, מרחת מעט מייקאפ, פידרת את המייקאפ הנחת סומק, הצללות, מרחת מסקרה שחורה ומשהו חסר...

את לא רוצה לשים אודם, אז מרחת מעט לובלו אבל עדיין המראה שניבט לענייך לא מספיק לך, את רוצה יותר, אבל עדיין רוצה להיראות אלגנטית ורעננה? הטיפים הבאים בדיוק בשבילך:

הניחי על גלגל העין צללית חומה עם מברשת מעט רחבה, מקו הריסים עד מתחת לשקע של עצם הגבה שיהיה מתחילת קו הריסים עד סופו ומעלה. הצללית החומה לא בולטת מדי היא עדיין על גוון טבעי וחם ומצד שני יש לה נוכחות מספיקה כדי
לפתוח את העין, מה שעשית למעלה את עושה למטה אבל עם מברשת קטנה יותר.

הניחי צללית חומה על כל קו הריסים התחתון בצורת מניפה ימינה ושמאלה ונסי לחבר בסוף העין את קו ריסים תחתון עם קו ריסים עליון, שהצללית תהיה מעט מטושטשת ולא חדה מדי. עם מברשת מעט ארוכה ורכה יותר את לוקחת צללית וורודה (ניתן להשתמש בכל גוון שהוא בוורודים) כי וורוד וחום ביחד זה לגמרי שילוב מנצח את מניחה את הצללית הוורודה מעט על הצללית החומה ומעלה, עד שאת מגיעה לשקע שמתחת לעצם הגבה.

את לא רוצה לשים אודם, אז מרחת מעט לובלו אבל עדיין המראה שניבט לענייך לא מספיק לך, את רוצה יותר, אבל עדיין רוצה להיראות אלגנטית ורעננה? הטיפים הבאים בדיוק בשבילך:,הניחי על גלגל העין צללית חומה עם מברשת מעט רחבה, מקו הריסים עד מתחת לשקע של עצם הגבה שיהיה מתחילת קו הריסים עד סופו ומעלה. הצללית החומה לא בולטת מדי היא עדיין על גוון טבעי וחם ומצד שני יש לה נוכחות מספיקה כדילפתוח את העין, מה שעשית למעלה את עושה למטה אבל עם מברשת קטנה יותר.,הניחי צללית חומה על כל קו הריסים התחתון בצורת מניפה ימינה ושמאלה ונסי לחבר בסוף העין את קו ריסים תחתון עם קו ריסים עליון, שהצללית תהיה מעט מטושטשת ולא חדה מדי. עם מברשת מעט ארוכה ורכה יותר את לוקחת צללית וורודה (ניתן להשתמש בכל גוון שהוא בוורודים) כי וורוד וחום ביחד זה לגמרי שילוב מנצח את מניחה את הצללית הוורודה מעט על הצללית החומה ומעלה, עד שאת מגיעה לשקע שמתחת לעצם הגבה.,,מתחת לעצם הגבה, בדיוק שם עם הצללית שנשארה על המברשת, את מטשטשת ימינה ושמאלה ומוסיפה עוד טיפונת צללית וורודה בגוון בהיר בפינת העין הפנימית, ומטשטשת ושוב מה שעשית למעלה את עושה גם למטה עם מברשת קטנה יותר ומניחה צללית וורודה (כדאי להשתמש באותה צללית וורודה שהשתמשת בעפעף למעלה)
‏הצללה חומה וורודה (צילום: אלי קובין)

מתחת לעצם הגבה, בדיוק שם עם הצללית שנשארה על המברשת, את מטשטשת ימינה ושמאלה ומוסיפה עוד טיפונת צללית וורודה בגוון בהיר בפינת העין הפנימית, ומטשטשת ושוב מה שעשית למעלה את עושה גם למטה עם מברשת קטנה יותר ומניחה צללית וורודה (כדאי להשתמש באותה צללית וורודה שהשתמשת בעפעף למעלה). את יכולה להניח את הצללית ממש בקו הריסים על הצללית החומה זה יעדן את החום, ייתן לעין מראה עניים רך יותר ויאיר את ענייך.

המלצה וורודה שלי: השתמשי בצללית הוורודה שהשתמשת לסומק כך תוכלי לסיים את האיפור בהרמוניה מופלאה.

איפור: חוי חפץ מאפרת מקצועית, קשירת מטפחת: ד"ר מטפחת, שמלה: בוטיק וינטאג' עלמה.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית