איך תתאפרי החג הזה?

עונת האביב בפתחה וכמו בכל דבר כמעט, גם לאיפור יש כללים וזמנים משלו, איפור קליל או כבד? איך להתאפר לחג הקרב? * שרי יהל עם כמה טיפים שיעזרו לך להתאפר נכון ועכשוי, וגם מה את צריכה בתיק האיפור שלך בדיוק בתקופה בה את מתחדשת (יופי)

שרי יהל | כיכר השבת |
אנחנו על סופה של תקופה מופלאה של חורף מלא בפעילות ועשייה. בתחום העסקי והערכי. זכיתי ללוות עשרות רבות של כלות בדרך ליום כלולותיהן ובנות משפחה ברגעי אושר ושמחה, אירוח וליווי של אירועים רבים ומשמעותיים, והכי חשוב שמחות, שמחות, ו... שמחות.

אני חייבת לספר לכן, שיחד עם מעצבות השיער המדהימות שפוגשות אותי יום יום בעבודתנו המיוחדת עם הכלות וכמאפרת מקצועית אני מקבלת כל יום שאלות, כיצד להתאפר לעבודה או לאירוע בצורה שהאיפור ישאר עמיד אך לא יראה כבד מידי.

להלן הטיפים שלי לעונה זו:

1. שמן הזנה לפנים

אני חייבת לספר לכן, שיחד עם מעצבות השיער המדהימות שפוגשות אותי יום יום בעבודתנו המיוחדת עם הכלות וכמאפרת מקצועית אני מקבלת כל יום שאלות, כיצד להתאפר לעבודה או לאירוע בצורה שהאיפור ישאר עמיד אך לא יראה כבד מידי. ,להלן הטיפים שלי לעונה זו:,1. שמן הזנה לפנים,,2. קורקטור קונסילר ,,לניטרול הכהויות והאפרוריות מתחת העיניים, לכולנו יש כהויות מתחת העיניים. לחלק מהנשים כתוצאה מחוסר שינה וחלקן מתזונה לא נכונה. למוצר זה מתמכרים. אחרי שניסינו אותו אין אפשרות לצאת מהבית בלעדיו. ,3. מייק אפ סרום spf 40,,מייק אפ היוצר מראה אחיד ומואר בעל מרקם חדשני המטפל ומזין את העור מבפנים. מוצר חדשני אשר יוצר לנו כיסוי אחיד ועשיר בהגנה מפני השמש הקופחת עלינו. ,4. עפרון גבות במרקם ג'ל - עמיד במים ליצירת גבה מעוצבת ,,הגבה מסגרת של העין. ככל שהגבה מסודרת יותר מראה איפור העיניים מתקבל נקי ויפה יותר, לעיתים נוצרו לנו חורים בגבה ואנחנו חייבות למלא אותה. עם עפרון הגבות קל יותר. ,5. סומק ג׳ל pot rouge - סומק ג'ל המשמש גם כשתפון,,,צלליות במרקם קרם עמידות במבחר צבעים, אני אישית אוהבת מאד את המוזהבת והסגלגלה.,7. ברונזר היוצר מראה חמים לפנים,,חשוב מאד למרות שאנחנו נכנסת לתקופה של שיזוף, הברונזר מחטב לנו את הפנים. ,8. מסקרה,,מסקרה טובה המאריכה ומעבה לנו את הריסים. אצלי, המסקרה פשוט פותחת את העין, חשוב מאד שתהיה איכותית ולא תיצור לנו פירורים. ,9. שפתונים בצבעים ,,,‏, פסח כשר ושמח! שרי יהל, http://sariyahel.blogspot.co.il/2016/04/blog-post.html.
‏ שמן זה גורם לעור להיראות זוהר, מואר ובריא מבלי להרגיש שמנוני או דביק. טיפ: יש לנקות את העור בלילה ולהניח מעליו את שמן ההזנה. המראה שמתקבל בבוקר מושלם.

2. קורקטור קונסילר

‏

לניטרול הכהויות והאפרוריות מתחת העיניים, לכולנו יש כהויות מתחת העיניים. לחלק מהנשים כתוצאה מחוסר שינה וחלקן מתזונה לא נכונה. למוצר זה מתמכרים. אחרי שניסינו אותו אין אפשרות לצאת מהבית בלעדיו.

3. מייק אפ סרום spf 40

‏

מייק אפ היוצר מראה אחיד ומואר בעל מרקם חדשני המטפל ומזין את העור מבפנים. מוצר חדשני אשר יוצר לנו כיסוי אחיד ועשיר בהגנה מפני השמש הקופחת עלינו.

4. עפרון גבות במרקם ג'ל - עמיד במים ליצירת גבה מעוצבת

‏

הגבה מסגרת של העין. ככל שהגבה מסודרת יותר מראה איפור העיניים מתקבל נקי ויפה יותר, לעיתים נוצרו לנו חורים בגבה ואנחנו חייבות למלא אותה. עם עפרון הגבות קל יותר.

5. סומק ג׳ל pot rouge - סומק ג'ל המשמש גם כשתפון

‏

6. צלליות

‏

צלליות במרקם קרם עמידות במבחר צבעים, אני אישית אוהבת מאד את המוזהבת והסגלגלה.

7. ברונזר היוצר מראה חמים לפנים

‏

חשוב מאד למרות שאנחנו נכנסת לתקופה של שיזוף, הברונזר מחטב לנו את הפנים.

8. מסקרה

‏

מסקרה טובה המאריכה ומעבה לנו את הריסים. אצלי, המסקרה פשוט פותחת את העין, חשוב מאד שתהיה איכותית ולא תיצור לנו פירורים.

9. שפתונים בצבעים

‏ אני אוהבת כל הזמן לחדש, שמראה האיפור נקי אפשר לשים שפתון בגון כהה יותר. ‏ פסח כשר ושמח! שרי יהל, http://sariyahel.blogspot.co.il/2016/04/blog-post.html. ]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית