סיפורי שיער: הספר הצרפתי שמרויח 10,000 יורו בחודש

צרפת חוגגת את יום עצמאותה, תזכורת היסטורית לארועי הבסטיליה, סמליות מגדל האייפל וכל מיני סימבולים חזקים של בירת אירופה 'צרפת'. הם ידועים גם כחובבי אופנה מושבעים מה שניכר על תסרוקתו של נשיא המדינה פרנסואה הולנד - ספר לא 'זול' בכלל (מהעולם)

טליה אדר | כיכר השבת |
אז צרפת סוערת ולא רק בגלל העצמאות שאותה היא חוגגת השבוע, אלא 'הפריזורה הממלכתית' של הנשיא פרנסואה הולנד, אחרי שנחשף 'נתון סידור השיער', עולה כי הספר הצרפתי הוא מבין הספרים המרויחים הכי הרבה בעולם במקצוע הזה.

השבועון הצרפתי "לה קנאר אנשנה", פרסם כי ספרו האישי של הנשיא פרנסואה הולנד, משתכר בכ-10,000 אירו כל חודש. הולנד עצמו מרוויח כ-15 אלף אירו בחודש, אמנם אף פעם לא נבדקו נתוני השתכרותם של ספרים לאישים פופולריים ברחבי העולם כגון: דונאלד טראמפ למשל (אולי במידה ויבחר, תעריפי 'נתון שיער' ייחשפו) ראשי ממשלה וכאלו שמופעים לא פחות בתקשורת העולמית, ההתעסקות בטיפול שיער של פרנסואה הולנד, הביאה את תגובתו של הדובר מטעם הממשלה שאכן אישר כי המשכורת של הספר עומדת על כ- 9,895 אירו בחודש והוסיף, כולם מסדרים את השיער שלהם, הלא כן?

גולשי הרשת בצרפת לא ויתרו, והעלו תמונות של פרנסואה 'בפריזורות' שונות, היו כאלו שאף אמרו שאולי בפעם הבאה כדאי לבחון מעמד קירח לנשיאות על מנת לחסוך בעלויות. מסתבר שזה 'נתון שיער רע', שעורר לא מעט תגובות נזעמות מצד אזרחי צרפת, אך כמו שאומרים.. הכל עובר ברשת.

*הצעת חוק - 'תעריף ספר לאישים בחירים', כי כולם מסדרים את השיער שלהם , לא כך?

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית