צפו: 10 נשים ניסו את "הליפסטיק הירוק הקסום"

10 נשים ניסו את "הליפסטיק הירוק הקסום" - ולא, השפתיים שלהן לא נצבעו ירוק. מה כן? צפו בתיעוד המפתיע. זה קסם, ויש כאלו שמכנים אותו 'האודם המרוקאי' למה? (יופי)

mame | כיכר השבת |
רגע של ביולוגיה: pH הוא מדד לרמת החומציות של תמיסה מימית כלשהי. אינדיקטורים הם חומרים שמשנים את צבעם בהתאם לרמת ה-pH של התמיסה בה הם נמצאים.

הסתבכתם? עכשיו אפשר לעבור לדבר האמיתי.

עם כל הליפסטיקים שמציפים אותנו לאחרונה עם צבעים זורחים ובולטים, המחשבה הראשונה למראה הליפסטיק הזה הייתה; "אה אוקיי, עוד ליפסטיק ירקרק, אז מה קסום בו?".

מקורו האמיתי של האודם הזה הוא דווקא מגיע 'ממרוקו' כך אומרים יודעי דבר, ולא רק בגלל צבעו העז, אלא הנשים המרוקאיות בעבר ניסו חומצה שהתקבלה באופן שונה על עורן של נשים שונות, וכך נחתם שמו 'האודם המרוקאי' - מעבר לנתון הביולוגי המעניין, נמצא גם כי הוא אודם עקשן (אולי גם בגלל שהוא ממרוקו..) והנטיה שלו להשאר על השפתיים לזמן ממושך מהרגיל.

הסתבכתם? עכשיו אפשר לעבור לדבר האמיתי. ,עם כל הליפסטיקים שמציפים אותנו לאחרונה עם צבעים זורחים ובולטים, המחשבה הראשונה למראה הליפסטיק הזה הייתה; "אה אוקיי, עוד ליפסטיק ירקרק, אז מה קסום בו?".,מקורו האמיתי של האודם הזה הוא דווקא מגיע 'ממרוקו' כך אומרים יודעי דבר, ולא רק בגלל צבעו העז, אלא הנשים המרוקאיות בעבר ניסו חומצה שהתקבלה באופן שונה על עורן של נשים שונות, וכך נחתם שמו 'האודם המרוקאי' - מעבר לנתון הביולוגי המעניין, נמצא גם כי הוא אודם עקשן (אולי גם בגלל שהוא ממרוקו..)

למרבה ההפתעה, אחרי המריחה הופיעה תוצאה שונה לגמרי. זוכרים את ה-pH? מסתבר שלמרות צבעו הירקרק, הליפסטיק הזה מבוסס על עיקרון ה-pH, ומריחתו גורמת לשינוי גוון השפתיים לוורוד שמתאים בדיוק לך.

אתר קוסמופוליטן תיעד 10 נשים שניסו את "הליפסטיק הירוק הקסום". משמאל - לפני, מימין - אחרי:

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית