זהירות - חלק!

בשנים האחרונות הפך נושא טיפולי לייזר לפופולרי מאוד, לנחלת רבים, המיועד לכל אחת שרוצה להרגיש טוב יותר בהשקעה קטנה * 5 עובדות לגבי טיפול בלייזר. דבי וולף, מנהלת המרכז הרפואי, אסתטי, עושה לנו סדר (יופי)

טליה אדר | כיכר השבת |
1. טיפול בלייזר עושים רק בחורף

לא נכון! במכון מקצועי הטיפול נעשה בעזרת טכנולוגיות מתקדמות לקירור. הטיפול אפשרי ומומלץ בכל ימות השנה – בימים החמים והקרים כאחד! רק חשוב להקפיד לא להשתזף.

2. טיפול בלייזר כואב

לא נכון! כיום אנו משתמשים בטכנולוגיה חדשנית במיוחד לטיפול ללא כאב, ואין צורך אפילו במשחת אלחוש כפי שהיה נהוג בעבר. טיפול בלייזר זו השיטה שכרוכה במינימום כאב לעומת שיטות אחרות.

3. רואים תוצאות לאחר הטיפול הראשון

נכון! שבועיים לאחר הטיפול הראשון השערה מתנתקת מכלי הדם ונפלטת החוצה, הצמיחה כבר לאחר הטיפול הראשון רק כעבור 2-4 שבועות בהיקפים קטנים בהרבה. בהסרת לצמיתות, יש לעבור סדרת טיפולים אך לאחר כל טיפול רואים תוצאה ושיפור משמעותיים.

4. הטיפול אינו מתאים לכל אחד

נכון! לפני טיפול בלייזר, יש להגיע לייעוץ אצל יועצת לייזר מקצועית שתאבחן את סוג הפיגמנט-צבע העור, עובי וצבע ועוד. בהתאם לייעוץ תבנה תכניתטיפול מותאמת ומקצועית.

5. הטיפול אינו מתאים לעור כהה

לא נכון! בהתאם לייעוץ אנו מכוונים את הקירור במהלך הטיפול בהתאם למסקנות מהייעוץ. וכיום גם עור כהה במיוחד יכול ליהנות מטיפול מקצועי. אנו ב'דבי וולף', כמכון המוביל במגזר, עוקבים אחר כל התפתחות והתקדמות טכנולוגית בעולם הלייזר ומקפידים להתעדכן עם המכשירים הטובים בעולם.

כרגע, אנו עושים שימוש בטכנולוגיה משלבת והתוצאות בקרב המטופלות אצלנו טובות יותר ומוכיחות את עצמם בשטח לאין שיעור מבכל מכשיר אחר שעבדנו אתו עד כה. שיטת הטיפול הייחודית אינה מצריכה הכנה לפני הטיפול, ובאמצעות מערכת קירור מיוחדת שיובאה מגרמניה, אנו נותנים טיפול בטוח ומהיר ללא כאבים.

דבי וולף - מעולם לא היה כל כך קל, ר' עקיבא 74 ב"ב.

ליצירת קשר הקליקי כאן >> http://debbiewolf.co.il/contact-us/>>>

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית