מילדה מכוערת ודחויה לגורו אופנה ומודל לחיקוי

מילדה מכוערת למודל יופי וחיקוי, ואחת הנשים החזקות בעולם. ג׳נה ליונס שהחלה את דרכה בחברת אופנה כושלת, מספרת על הדרך שעברה עד שהפכה לאחת הנשים החזקות בעולם (נשים בעולם)

גילי ש. | כיכר השבת |
סיפור הצלחה. ג'נה ליונס
‏צילום: מתוך יוטיוב לאחר תקופה שבה הייתה חייבת לעבוד רק בשביל להביא פרנסה הביתה, אך לא נהנתה מהמקום וכבר חשבה לפרוש. הגיע למקום מיקי דרקסלר, מנכ״ל גאפ לשעבר שהגיע לעבוד על עיצוב קולקציית האביב. כשראה אותה מיקי, שאל לדעתה מה היא חושבת עת העיצוב החדש. היא הבינה שזו הזדמנות מהשמים לשנות את כללי החברה ואת השפל שהיא נמצאת בו. היא החליטה שהיא לא חוסכת במילים, גם אם זה יביא לפיטוריה מול ההנהלה הקשוחה. חמש שעות של הסברים מול המנכ"ל למה המותג לא מצליח ומה ניתן לשנות בו (איכות הבדים, הצבעים הגיוונים, הטריקו המזעזע והמעילים שנמכרים בחברה אך האיכות לא מספקת את המחיר) היא קיבלה את השרביט מהמנכ״ל, שאמר לה להשתולל לאן שרק תרצה בעיצוביה. היא החלה להביא סגנונות חדשים, החלה להתחבר למעצבי על ולסטייליסטים מובילים. והחלה להביא פן משלה שמשקף את טעמה האפנתי. היא הסירה את כל הסחורה מהחנויות והחלה לעבוד על קולקציה חדשה ומטורפת. היא עצבה מחדש את מראה החנות והוסיפה עוד כמה פריטים לתפריט. למשל נעלי סירה ומעילים מעוצבים לילדים. היא הוסיפה גם ליין של פריטים יקרים בספיישל אודישן שמשכו אל המקום גם סלבריטאים ואוהדי סטייל.
צילום: מתוך יוטיוב
‏צילום: מתוך יוטיוב ומאז, לא ידעה החברה ימים טובים יותר.המכירות עלו בקצב מטורף והמותג הפך לשם דבר. הסגנון המיוחד והאישי של ג׳נה הפך לשם דבר, עד שטיפין טיפין, היא הפכה לפנים של החברה, תרתי משמע! למרות שמדובר באישה עם מראה לא סטנדרטי, ג׳נה הפכה למודל לחיקוי ויופי של נשים רבות בעולם. היא נתנה תקווה לכל הבנות ה״מכוערות״ שחולמות להצליח בעולם האופנה שזה לא משנה איך את נראית ,האישיות שבך יכולה להוביל אותך להיות המובילה בתחום. אחת הקפיצות הגדולות של החברה הייתה כאשר מישל אובמה הופיע עם שתי בנותיה לאירוע רשמי לבושות כולן בבגדי המותג. ג׳נה ליונס מחזיקה כ-300 סניפים של הרשת בארצות הברית, ואחראית על יותר ממאה מעצבות בעלות שם. ]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית