קוטפת מחמאות: כך זכתה הקטיפה לרענון והפכה לדבר החם של אופנת החורף

העונה הזו מגיעה אלינו הקטיפה בגרסה קלילה וצבעונית ולא מסתפקת בשמלות ערב כבדות. החומר הקטיפתי מצא את עצמו גם באקססורייז כמו תיקים, נעליים, ואפילו בתליונים ובתכשיטים (אופנה)

שרה פכטר | כיכר השבת |
תקטפו מחמאות
הבד הרך והאלגנטי הזה נולד, על פי השמועות, בקשמיר העתיקה שבהודו לפני שנים רבות. כשהפלא הזה הגיע לאירופה, עטו הבלגים על המציאה והקימו תעשיה שלימה ממנו. היום, מי שטוענת לכתר הקטיפה היא העיר האיטלקית ג'נובה, הנחשבת ליצרנית הקטיפה הגדולה בעולם. הקטיפה הטבעית והאיכותית, בד הקטיפה מיוצר באינספור גוונים וסוגים איכותי יותר או פחות,

העונה הזו מגיעה אלינו הקטיפה בגרסה קלילה וצבעונית ולא מסתפקת בשמלות ערב כבדות. החומר הקטיפתי מצא את עצמו גם באקססורייז כמו תיקים, נעליים, ואפילו בתליונים ובתכשיטים.

אז אם החלטתם ללכת על הקטיפה, חשוב וכדאי לדעת מספר כללים חשובים מאד!

- בד הקטיפה יוצר אשליה ומראה גדול יותר, ולכן, חשוב לא ללבוש גזרות שעשויות עם שפע בד, ומומלץ לשלב פריט קטיפה עם פריטים שונים.

- בד הקטיפה הוא בעצם סוג של בד ארוג באריגה צפופה ואחידה. לרוב, מיוצר הבד מחוטי משי, אך גם מסיבי כותנה וחומרים סינטטיים או שילוב בין חומרים טבעיים לסינטטיים. אין ספק שהשימוש בחומרים טבעיים הוא זה שמצליח ליצור מראה שיקי ויוקרתי יותר. שימו לב, בד קטיפה שמייצרים אותו בצורה זולה עלול לתת מראה זרוק ולכן חשוב להקפיד לשלב נכון. אז קדימה תהנו מהטרנד החם, קבלו רעיונות והשראה ותגלו עולם קטיפה מרהיב.

- טוטאל-לוק – אתן לא רוצות להתכסות מכף רגל ועד ראש בקטיפה ובכך להצהיר שכן, השנה הטרנד הוא קטיפה, נסו למתן את צעקת הקטיפה.

- ג'קט קצר – ג'קט קטיפה קצר יעניק לכן מראה שיקי וצעיר, הוא יהפוך כל חצאית ללוק ספורטיבי, וכמובן ג'קט בצבע שחור עם חצאית שיפון יעניק לכן מראה חגיגי לאירועי ערב.

- מגפון זמש – בתחום ההנעלה אמנם לא משתמשים בבד קטיפה, אבל עור הזמש - הדומה ביותר לקטיפה, הוא מדובר בפריט חובה בארון, מגפון ז'מס יעניק לכל בגד מראה טרנדי וחם, מצבע שחור קלאסי ועד כחול עמוק.

- חצאיות קטיפה לבנות – רוצות לתת לבנות שלכן לוק אופנתי במיוחד? שלבו חולצה שחורה עם חצאית קטיפה בשלל צבעים והרי לכם בגד שבתי שיקצור מחמאות

- תיק - את מהנשים שלא מוכנות להיכנע לתכתיב האופנה, ועדיין לא מוכנות להישאר בחוץ? אז קדימה, תיק קטיפה יעשה את העבודה.

העונה הזו מגיעה אלינו הקטיפה בגרסה קלילה וצבעונית ולא מסתפקת בשמלות ערב כבדות. החומר הקטיפתי מצא את עצמו גם באקססורייז כמו תיקים, נעליים, ואפילו בתליונים ובתכשיטים.,אז אם החלטתם ללכת על הקטיפה, חשוב וכדאי לדעת מספר כללים חשובים מאד!,- בד הקטיפה יוצר אשליה ומראה גדול יותר, ולכן, חשוב לא ללבוש גזרות שעשויות עם שפע בד, ומומלץ לשלב פריט קטיפה עם פריטים שונים.,- בד הקטיפה הוא בעצם סוג של בד ארוג באריגה צפופה ואחידה. לרוב, מיוצר הבד מחוטי משי, אך גם מסיבי כותנה וחומרים סינטטיים או שילוב בין חומרים טבעיים לסינטטיים. אין ספק שהשימוש בחומרים טבעיים הוא זה שמצליח ליצור מראה שיקי ויוקרתי יותר. שימו לב, בד קטיפה שמייצרים אותו בצורה זולה עלול לתת מראה זרוק ולכן חשוב להקפיד לשלב נכון. אז קדימה תהנו מהטרנד החם, קבלו רעיונות והשראה ותגלו עולם קטיפה מרהיב.,- טוטאל-לוק – אתן לא רוצות להתכסות מכף רגל ועד ראש בקטיפה ובכך להצהיר שכן, השנה הטרנד הוא קטיפה, נסו למתן את צעקת הקטיפה.,- ג'קט קצר – ג'קט קטיפה קצר יעניק לכן מראה שיקי וצעיר, הוא יהפוך כל חצאית ללוק ספורטיבי, וכמובן ג'קט בצבע שחור עם חצאית שיפון יעניק לכן מראה חגיגי לאירועי ערב.,- מגפון זמש – בתחום ההנעלה אמנם לא משתמשים בבד קטיפה, אבל עור הזמש - הדומה ביותר לקטיפה, הוא מדובר בפריט חובה בארון, מגפון ז'מס יעניק לכל בגד מראה טרנדי וחם, מצבע שחור קלאסי ועד כחול עמוק.,- חצאיות קטיפה לבנות – רוצות לתת לבנות שלכן לוק אופנתי במיוחד? שלבו חולצה שחורה עם חצאית קטיפה בשלל צבעים והרי לכם בגד שבתי שיקצור מחמאות,- תיק - את מהנשים שלא מוכנות להיכנע לתכתיב האופנה, ועדיין לא מוכנות להישאר בחוץ? אז קדימה, תיק קטיפה יעשה את העבודה. ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
‏קטיפה ברנואר (צילום: יחצ רנואר) ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏מגפוני זמש רוקט (צילום: יחצ קרוקס אנד מור) ‏ ‏ ‏ ‏ ‏בלנסטון - (צילום: יחצ קרוקס אנד מור) ‏ נעלי זמש (צילום: יחצ קרוקס) ‏ ‏חצאית קטיפה - ביג שופ (צילום: יחצ ביג שופ ) ‏ ‏]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית