כוחו של שינוי: מהומלס זקן לצעיר ומבטיח

ספר מספרד החליט לפנק הומלס בתספורת חדשה וטיפול פנים מפנק. אמנם זה נשמע לא כלכך הרבה ולא שינוי מציל חיים, אך מסתבר שבשבילו זה היה יותר מדי (שינוי)

נטלי פולג | כיכר השבת |
שינוי של חיים שלמים..
הומלס מספרד נשבר והחל לדמוע כאשר ראה את עצמו דרך המראה, לאחר שספר נדיב החליט לפנקו בטיפול מלכותי ותספורת חדשה. ההומלס, שלא ראה ספר או טיפול מיוחד למעט שטיפת פנים מבקבוק מים מזה עשרים וחמש שנה, התרגש עד מאד שראה לפניו דרך המראה היפסטר נאה ומטופח עד מאד.

ג׳וש אנטוניו, ספר נודע מספרד. היה עובר ליד ההומלס כמעט בכל יום בדרכו לעבודה, הוא היה מפנקו בכמה שקלים לארוחה או סתם בחיוך של בוקר. אך יום אחד החליט לקחתו אליו ולפנקו בשינוי פנטסטי. אמנם חשב ג׳וש שלא עשה מעשה כלכך גדול, אך מסתבר שבשביל ההומלס זה היה שינוי מהותי בחייו. הזקן שישב בפינת הרחוב שנראה כחלק מהמדרכה ולא יותר מזה, הפך להיפסטר מתוקתק ונאה. אין ספק שבמעמד הזה אין מי שנשאר אדיש.

ולא רק במראה היה שינוי דרסטי בחייו. לאחר שהסרטון המרגש התפרסם ברשת, חברת בגדים מפורסמת שראתה את הבחור הנאה, החליטה לקחת אותו תחת חסותה, ולתת לו לעבוד אצלם כדוגמן של החברה. אין ספק, לפעמים בדבר כלכך קטן שאתה עושה, אתה יכול לשנות חיים של אדם מהקצה לקצה.

נו, מה אתם אומרים על השינוי?

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית