7 סודות של נשים שתמיד נראות טוב

לכולנו יש אישה אחת כזו בחיים. אפילו ביום שישי בתור במכולת היא נראית "טיפ טופ". מה היא עושה? איך היא תמיד נראית כאילו יצאה ממגזין? הנה, זה הסוד שלה (יופי)

מאמע | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

אתן מכירות את הליידיס האלו שאנחנו מדברות עליהן: אלה בעבודה, בבית הספר של הילדים, בבית-החולים ואפילו במכון הכושר, שפשוט נראות מעולה באופן חסר מאמץ. אתן תוהות איך הן מתלבשות כל כך טוב תמיד, אבל מתקשות לשים את האצבע על הסיבות הנוספות שגורמות להן להראות כאילו יצאו ממגזין. אז הנה, זה מה שהן עושות:

1. הן לא מזלזלות בפרטים הקטנים

כפתור דקורטיבי כאן, שרוול אלגנטי שם. אלו פרטים קטנים שגורמים לשילוב של חולצת צווארון לבנה וחצאית עיפרון כחולה להראות כה מעניין.

2. הן משקיעות תשומת לב מיוחדת בהתאמה

ישנם שני כללי התאמה שאתן חייבות לציית להן: 1) לדעת מה נראה נהדר עליכן. 2) להתיידד עם התופרת שלכן. קיצור השמלה אפילו בסנטימטר בודד יכול ליצור את כל ההבדל.

3. הן ממקמות את המניקור בראש סדר העדיפויות

אתן עשויות לחשוב שאף אחד לא שם לב שעברו שבועיים מאז הביקור האחרון שלכן בסלון היופי, אבל זה לא נכון. ציפורניים מטופחות, גזוזות ונטולות עור קשה מסביבן, יוצרות אשליה שכל דבר שאתן לובשות הוא יקר ואיכותי.

4. הן מטפלות בדברים

כמו הציפורניים שלכן, אנשים גם מבחינים בחוטים. ערכו בדיקה מקיפה לפני שאתן עוזבות את פתח הבית כדי לוודא שהכל יושב במקום. גהצו מדי בוקר את מערכת הלבוש שלכן, צחצחו ומרקו את הנעליים והיפטרו מחוטים סוררים, כתמים וכדו'.

5. הן מתעדכנות בקביעות בטרנדים חדשים

הנקודות חזרו לאופנה, במיוחד בשחור ולבן. אבל נשים שמבינות עניין יודעות גם איזה זוג נעליים לצוות להן. ניטרליות, אם תהיתן.

6. הן מאפשרות לעצמן להרגיש בנוח (מבלי להראות מרושל)

יש הבדל. שמרו על הסניקרס שלכן נקיות ועל פרטי האוברסייז בגודל הגיוני ואתן תהיו בסדר גמור.

7. הן זקופות

לא משנה מה אתן לובשות, היציבה שלכן תאמר הכל. החזיקו את הסנטר מורם, את הכתפיים משוכות לאחור ואת הבטן אחוזה פנימה וכל מה שתלבשו יעמוד עליכן כמו שצריך.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית