המאפרת של מייגן מרקל: כך תראי במיטבך בשיחת זום

המאפר דניאל מרטין שאיפר את הדוכסית בהזדמנויות רבות, כולל בחתונתה שנערכה במאי 2018, התיישב לאחרונה לראיון ושיתף סדרת טריקים שתעביר את שיחות הזום שלכן לשלב הבא (יופי)

מאמע | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

למרות התחושה של כמעט חזרה לשגרה, שיחות הזום עדיין כאן ונדמה שישארו בחיינו עוד זמן רב. כמה טוב שהמאפר של הדוכסית מייגן מרקל, דניאל מרטין, חושף איך ניתן להיראות נפלא בשיחות וידאו. (ולא, זה לא כולל פנים מלאות באיפור.)

מרטין (שאיפר את מרקל בהזדמנויות רבות, כולל בחתונתה שנערכה במאי 2018) התיישב לאחרונה לראיון עם "People Now" ושיתף סדרת טריקים שתעביר את שיחות הזום שלכן לשלב הבא.

מאפר הידועניות חשף כי המפתח להשגת מראה נהדר הוא להתאפר מול המחשב. כך תדעו בדיוק עם מה אתן עובדות מבחינת תאורה, מרחב וזוויות.

"המקום הטוב ביותר להתחיל בו הוא למצוא את המקור ואת המקום שלכן. מצאו את הפינה ההיא או השולחן שעליו אתן הולכות לרכון ובאמת תוכלו להתאפר במחשב שלכן", אמר מרטין. "אז, הפכו את אפליקציית הזום, כנסו לווידיאו וזה ייראה בדיוק כמו מראה בחדר האמבטיה שלכן. אתן יכולות לשנות, לתמרן ולשחק במריחת האיפור שלכן. זה הופך אותה להרבה יותר קלה".

מומחה היופי גם המליץ ​​למזער את שגרת האיפור הטיפוסית. לדוגמה, מרטין הציע לערבב פריימר נוזלי עם קונסילר, כדי להשיג כיסוי קל.

"המרקם העבה של הפריימר משמש כסבל, כך שהוא מסייע להטמיע את הקונסילר בצורה חלקה. זה ישטח את העור שלכן, אבל לא ירגיש כמו מייקאפ כבד", אמר.

בנוסף, מרטין חשף שהוא משלב באיפוריו מסיכת שפתיים עם שפתון נוזלי, כדי ליצור "שפתון ממש רווי".

"שפתונים נוזליים הם קלאסיים, אבל הם נוטים להתייבש על השפתיים שלכן". אמר. "המיקס נותן עומק כזה של שפתון, אבל עם מרקם מבריק שממש יפה מתחת לאור".

כל כך פשוט ובכל זאת כה גאוני.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית