רואים שחור

סומק שחור: כן, בהחלט לא ראינו את טרנד היופי הזה מגיע

חשבנו שאנחנו יוצאות דופן כשהתחלנו להשתעשע עם גוונים סגולים של סומק ואף להשתמש בו כצללית. אך כשנתקלנו בטרנד של סומק שחור, הופתענו בטירוף. אז איך הוא בעצם עובד והאם כדאי לאמץ? שימו לב (יופי)

יעל קלצקין | כיכר השבת |
(צילום: Laura Chouette on Unsplash)

במפתיע, דווקא פריט האיפור הכי שגרתי ועתיק במגירת הטיפוח שלנו זוכה כרגע להערכה גדולה מצידנו. אנחנו אוהבות לשחק עם גוונים כתומים וסגולים שלו ואף להשתמש בו כצללית. עם זאת, טרנד הסומק האחרון שמפאר את עדכוני ה"טיקטוק" שלנו, הפתיע אותנו בטירוף - לפחות בהתחלה.

ובכן, אנחנו מדברות על סומק שחור, שלא ממש משאיר גימור כהה על הפנים. לאחר מריחה, הצבע שלו מסתגל אליהן, כך שבסופו של דבר מתקבל גוון שמתאים בדיוק לכן. אם יש לכן עור בהיר, הסומק יהפך לוורוד, בעוד שאם יש לכן עור בגוון בינוני עד כהה, יתכן שתראו במקום גוון פירות יער עמוק יותר. אח, כמה שאנחנו אוהבות מדע.

עוד בשנת 2017, סומק שחור כבש לראשונה את עולם היופי בסערה, כאשר "ליפסטיק קווין", מותג איפור אוסטרלי, השיק את אחד הסמקים השחורים הראשונים בשוק.

חמש שנים מאוחר יותר, הוא שוב מכה גלים באינטרנט, במיוחד ב"טיקטוק", כאמור. בחודש מאי, היוצרת "יאנגקוטור" הפכה לויראלית כשניסתה את הדוגמית של הסומק הפופולרי והפתיעה את העוקבים שלה עם התוצאות. היא היססה בהתחלה ואז ראתה את הצבע משתנה לנגד עיניה. "חכו רגע, זה בעצם כל כך יפה", היא אמרה. "זה הפך לגוון הסגול היפהפה הזה. השחור נעלם. מה אתן חושבות? אני קצת חוקרת את זה".

זמן קצר לאחר מכן, גם יוצרות פופולריות אחרות נתנו צ'אנס למוצר הביזארי. הביקורות היו מעורבות. חלק טענו שהוא קצת שומני או פיגמנטי מכדי להוסיף לשגרת האיפור הרגילה שלהן. "אני מרגישה שזה רק גורם לאיפור שלי להיראות בוצי... הוא נראה בוצי. [העור שלי] נראה חבול או שרוף", טענה אחת הבלוגריות.

שורה תחתונה: אם אתן מוכנות לאמץ את המגמה, התייחסו לסומק שחור כמו לכל גוון אחר. במידה ומדובר בפורמולה של קרם או נוזל, היעזרו באצבעותיכן למריחה חלקה יותר. כשזו אבקה, טלו מברשת שתסייע לכן לפדר בקלות. ובנימה זו: עשו שימוש במוצר הייחודי במשורה, כי כפי שציינה היוצרת "רוזאנדבן" בביקורת שלה, הוא קצת מוגזם.

אה ולמרות שאתן בהחלט יכולות למרוח סומק שחור כרגיל (כלומר, על תפוחי הלחיים שלכן), ניתן גם לנסות את המוצר מחליף הגוונים הזה במקום הקונטור הרגיל או הברונזר שלכן. והיי, בואו לא נשכח גם את הטרנד הקיצי "ישבתי 10 דקות מתחת לשמש".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית