זה הסוד שלה: איך קייט מידלטון תמיד נראית טוב בתמונות

האם תהיתן פעם איך קייט מידלטון יוצאת כל כך טוב בצילומים? ובכן, מסתבר שלדוכסית מקיימברידג' יש טריק קטן שמבטיח קבלת תמונה מחמיאה בכל פעם מחדש (יופי)

יעל קלצקין | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

האם פעם נתקלתן בתצלום לא מוצלח של קייט מידלטון? כנראה שלא. בכל אירוע - הופעה ציבורית חשובה או בילוי מזדמן עם המשפחה, נדמה שהדוכסית מקיימברידג' תמיד מוכנה להיתפס בעדשת המצלמה. איך היא עושה את זה? מסתבר שיש לה טכניקה מיוחדת.

מומחית הסגנון המלכותי, מירנדה הולדר, שאלה את הצופות בסרטון טיקטוק שהעלתה, "האם תהיתן פעם למה קייט מידלטון נראית כל כך טוב בצילומים? הדוכסית מקיימברידג' עברה קצת הכשרה בתקשורת ואני הולכת לחלוק טריק קטן שהיא משתמשת בו. היא פשוט אומנה לשמור תמיד על הסנטר שלה במקביל לקרקע. היא לא מטה אותו למטה ולא למעלה - וזה מבטיח תמונה מחמיאה בכל פעם מחדש", חשפה.

מאוחר יותר אותו סרטון הפך לוויראלי, צבר למעלה מ-3 מיליון צפיות ו-353 אלף לייקים והולדר אמרה למגזין "סאן" שהיא לגמרי עומדת מאחורי הגילוי שלה וציינה, "אני יכולה להגיד, משנים של עבודה עם מפורסמים, שאתן יכולות להיות האדם הכי יפה בעולם ועדיין לקבל תמונה מחרידה של עצמכן".

"אז זה באמת קשור ליחס שלכן למצלמה והיכן אתן מניחות את הלסת שלכן. אם זה נמוך מדי, זה לא טוב. אם זה גבוה מדי - בכלל לא טוב. אנחנו לא רוצות לראות את הנחיריים שלכן", היא מסכמת בהלצה ולנו לא נותר אלא ליישם.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית