האדום האדום הזה

4 טריקים למריחת שפתון אדום כמו שצריך

גם כוס מים תמימה יכולה להרוס ליפסטיק אדום ששורטט בשלמות על השפתיים. אבל אל תאמרו נואש, יש לנו כמה טריקים שיכולים לעזור לכן להראות איתו מעולה גם בסוף יום (יופי)

יעל קלצקין | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

מה בסך הכול ביקשנו, שהליפסטיק האדום יישאר על שפתינו ולא ימרח על העור שסביבן? ובכן, מסתבר שקצת הגזמנו. אבל אנחנו לא מוותרות ותרות אחר דרכים שיגרמו לו להראות טוב עלינו גם בסוף יום. הנה, חמישה טריקים שניתן להתחיל מהם. תודו לנו אחר כך:

1. כדי ששפתון אדום יחזיק זמן רב יותר, מרחו קודם פודרה

הניחו שכבת פודרה דקה על השפתיים שלכן, לפני שאתן משתמשות בתוחם ואודם, כדי לעזור לצבע להתקבע ולהישאר במקומו. ואז תוכלו לדבר, לאכול ולשתות בחופשיות.

2. ליישום מדויק יותר, היעזרו במברשת

האם אי פעם סיימתן להניח ליפסטיק אדמדם ושמתן לב שיצאתן קצת יותר מדי מהמסגרת? (לא נורא, קורה גם לנו.) חשוב שתדעו שמברשת שפתיים ייעודית תעניק לכן דיוק ושליטה, כך שתוכלו למרוח אותו במהירות - אבל במקומות הנכונים. לקבלת התוצאות הטובות ביותר, התחילו מהפינות החיצוניות של השפתיים והמשיכו לכיוון המרכז.

3. כדי להימנע מסימנים של אודם, לקקו את כוס היין שלכן

בטח, זה נשמע מטורף (ולא אסתטי בעליל), אבל אם תעבירו את לשונכן בעדינות על שפת הכוס, לפני שתלגמו ממנה, הליפסטיק שלכן יישאר על השפתיים, היכן שהוא אמור להיות.

4. כדי להסיר אותו, השתמשו בשמן תינוקות

במידה ואתן לא אוהבות להיראות כמו ליצן מטורלל, אנו ממליצות להחליק שכבה של שמן תינוקות על השפתיים שלכן, לתת לו 'לשבת' במשך דקה ואז להיעזר במטלית רחצה כדי לנגב הכל (שבונוס, יסיר גם חלקי עור יבשים).

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית