מומחית יופי: כך תקומו בבוקר ולא תצטרכו להתאפר

כבר אימצנו את המראה נטול האיפור של הצרפתיות וכעת אנו מרגישות שהגיע הזמן לחקור מעט מעבר, את הבסיס. אז הנה הסודות להשגת עור פנים זוהר שמייתר כל שימוש במייקאפ או סומק (יופי)

יעל קלצקין | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

יש הרבה מה ללמוד מהתרבות הצרפתית בנוגע לאסתטיקה. היא מעניקה לנו השראה אינסופית בכל הקשור לעיצוב הבית ואופנה ובזמן האחרון, אנחנו בעיקר מתפעלים מהטרנדים הקשורים לביוטי שמגיעים מהמדינה האלגנטית הזו. כבר אימצנו את המראה נטול האיפור שלה (קונסילר וטינט בלחיים ובשפתיים - זה כל הסיפור) וכעת אנו מרגישות שהגיע הזמן לחקור מעט מעבר, את הבסיס. אז הנה הסודות להשגת עור פנים זוהר שמייתר כל שימוש במייקאפ, ברונזר, סומק וכדומה.

1. תנו לעצמכן עיסוי פנים לילי

שגרת טיפוח יעילה? להשקיעו יותר זמן בפנים שלכן זה המפתח. דרך אחת להעניק לעצמכן טיפול חם (מילולית) ומסור: מסאז' בפנים. "התרגול הזה עובר מדור לדור! אנשים מזלזלים בכוחו של עיסוי פנים. אבל אתן תהיו מופתעות לגלות עד כמה ניתן לשפר את איכות העור על ידי עיסוי יומי", אומרת קלמנס פון מופלינג, המייסדת של מגזין הביוטי ואורח החיים הנכון, בי דאבליו בי, מ-כן כן, צרפת.

"כל אנשי היופי המוכרים בצרפת עושים את זה. החל מעיסוי פנים יבש של רקמות עמוקות לניקוז לימפתי ועד לשימוש בכלי ממשי לכך, עיסוי הפנים שלכן מגוון את העור, משפר את זרימת הדם ומפחית קמטים קלים".

כדי לנסות זאת בבית, מופלינג מציעה להשתמש בכלי המועדף עליכן (כמו רולר או גואה שה) או עם הידיים שלכן ולהפעיל אותם לתוך העור בתנועות סיבוביות רכות. אתן יכולות לעשות זאת לאחר מריחת שמן פנים או קרם לחות, מדי ערב. היא מוסיפה, "כמה דקות מספיקות כדי לחולל הבדל משמעותי אם תעשו זאת באופן קבוע".

2. התייחסו לעור שלכן כמו לחולצה האהובה עליכן

בעוד שמופלינג מייחסת חלק מהזוהר הצרפתי המפורסם למסאז' פנים, היא גם ממליצה לקרצף בעדינות (ולהימנע משפשוף מסיבי או טיפולי לייזר מסוימים) ותומכת במוצרי איפור המשלבים בתוכם מרכיבים להזנת העור. "נשים צרפתיות מסתמכות על טריקים מסוימים באיפור כדי ליצור זוהר, אבל המטרה האמיתית היא להתייחס לעור כמו שהייתן מתייחסות לחולצת המשי האהובה עליכן!", מסבירה מופלינג. כלומר, בכפפות של משי ובזהירות רבה.

טיפ אחרון? "הוסיפו חיוך!".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית