צום לפני השינה מועיל לזיכרון

ישנן סיבות רבות לעייפות, חוסר ריכוז אי ירידה במשקל ובעיות בזיכרון. המחקר הבא בדק ומצא כי ישנה סיבה אחת להיווצרותם של כל הנתונים הללו * כדאי שתתחילו לצום בלילה (בריאות)

יערית אלבז | כיכר השבת |
שינה לא סדירה ואיכותית גורמת לנו לרצות לאכול יותר, צריכת הקפה מקבלת תאוצה, ואתם מוצאים את עצמכם רוב הזמן מפהקים. לא שיש בזה משהו רע, אבל זה בהחלט פוגע ביכולות התפקוד שלכם, בריכוז ובזיכרון. זוהי גם אחת הסיבות לעליה במשקל, אנשים עייפים צורכים ביום כ- 500 קלוריות יותר בממוצע מאנשים שישנים באופן סדיר.

מחקר אמריקאי חדש מצא כי כל מה שאתם צריכים לעשות על מנת לישון טוב, הוא לא לאכול לפני השינה. (לא שלא ידעתם זאת קודם, אבל תמיד טוב שיש מחקר כזה). במחקר השתתפו 44 אנשים בטווח הגילאים 21 עד 50. הם יכלו לשתות ולאכול במהלך היום באופן בלתי מוגבל, וישנו במשך שלושה לילות 4 שעות .

בלילה הרביעי, קיבלו 20 מהמשתתפים גישה מתמשכת למזון ושתיה ואילו ה- 24 הנותרים הורשו לשתות מים מהשעה 22:00 עד השעה 4:00 לפנות בוקר שהלכו לישון . במהלך המחקר בשעה 2 בלילה ערכו למשתתפים בדיקות כדי למדוד את המיומנויות הקוגניטיביות שלהם, מדד מצב הרוח, זיכרון ויכולות שונות.

מתוצאות המחקר עלה: מי שצם הצליח בבדיקות, יכולותיו הקוגניטיביות והזיכרון נרשמו בעליה, בשונה מאלו שאכלו בשעות הלילה ששם נמצא ירידה בתפקוד.

מומחים טוענים כי שינה בין 7-9 שעות בלילה, והמנעות מאכילה לפני הלילה מועיל לבריאות ולשיפור היכולות, הזיכרון, ולירידה במשקל. לעומת זאת חוסר שינה, ואכילה מיותרת בשעות הלילה גורם להשמנה, מחלות עייפות כרונית, סוכרת ובעיות שיכחה.

תחשבו על זה...איכלו פחות בלילה, תזכרו יותר ביום.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית