הרשת גייסה 200 אלף דולר, חייה של רייצ'ל ניצלו

את הסיפור הבא קשה מאד לשכוח, רייצ'ל פארוק שחקנית אמריקאית שחלתה במחלת האנורקסיה שקלה 20 ק"ג. לפני פחות משנה היא עוררה את הרשת בסרטון שפרסמה בו היא מבקשת עזרה כדי שתוכל לקבל טיפול מתאים שיציל את חייה * הרשת התגייסה רייצ'ל ניצחה (סיפורי רשת)

Mame | כיכר השבת |
,‏ריצ'ל כיום ובבית החולים בתהליך שיקום (צילומסך, פייסבוק)

זוכרים את רייצל פארוק?השחקנית שטלטלה את הרשת והצליחה לזעזע את הגולשים בסרטון קורע לב בו היא מבקשת להתגייס לעזרתה, היא הגיעה למשקל 20 קילו, הרופאים לא נתנו לה סיכוי, אך באופן מפתיע הצליחה לגייס 200 אלף דולר, לעבור טיפול מיוחד בפורטוגל הדורש תהליך החלמה ארוך ומייגע, היא נלחמה והצילה את חייה. השבוע היא צעדה למען חולים אחרים הסובלים מבעיות אכילה ומגיעים לסף מוות.

,עוד כתבה בנושא: http://mame.kikar.co.il/?override=100295

סיפור ההצלה של רייצל מסכם עוד הרתמות נפלאה של הרשת למען הצלת חיים, אמנם לא כולם מתברכים בכח רצון ובבעל תומך כמו של רייצ'ל, אך ייאמר לזכותה של הרשת שהתגייסה כולה למען הצלתה. כיום רייצ'ל אומרת כי היא אינה יכולה כבר לשבת בשקט, היא אמנם עדיין חלשה ונמצאת בשיאו של תהליך מפרך, אך ניתן לומר כי היא כבר ניצחה את מחלתה. היא הבטיחה כי יש לה כלכך הרבה אנשים התומכים בה וכי היא תעשה כל שביכולתה להגביר את המודעות בקרב האנשים הסובלים ממחלות והפרעות אכילה שונות. רייצ'ל סיפרה בשיבחה של המרפאה אשר העניקה לה את הטיפול שהציל את חייה ואמרה: "סוף סוף התייחסו אלי בכבוד, לא חשבתי כי אני ראויה לכך ". בעצם היא ביטאה מחשבה בה הלוקים באנורקסיה חשים בדרך כלל. הרופאה שטיפלה בה כתבה בדף הפייס שלה: "רייצ'ל נלחמת ללא הפסקה על מנת לשוב לחיים רגילים. מצבה הרפואי משתפר באופן יומיומי שום דבר אנחנו לא משאירים לגורל, אנו שמחים כי לאחרונה היא שבה ללכת, בעלה המדהים של רייצ'ל והצוות הנהדר כאן דומעים מהתרגשות, אך כמובן מחייכים מאחורי הדמעות הללו". ‏‏מימין: רייצ'ל כיום אחרי הטיפול, אמצע: רייצ'ל בימים הטובים, שמאל: רייצ'ל לפני הטיפול (צילומסך מתוך יוטיוב, פייסבוק) ]]>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית